• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

1

آمادگی شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو برای ورود «تارا» اتوماتیک

  • کد خبر : 28214
  • 08 آبان 1400 - 10:34
آمادگی شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو برای ورود «تارا» اتوماتیک

همزمان با تولید انبوه خودرو تارا اتوماتیک، شرکت ایساکو آمادگی کامل خود را برای ارایه خدمات پس از فروش این خودرو اعلام کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایکوپرس- مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در این‌باره گفت: ایساکو، همواره قبل از ورود خودروهای جدید به بازار اقدامات متعددی در راستای ارایه خدمات پس از فروش آن به انجام می‌رساند و بر همین منوال، هم‌اکنون با تامین قطعات و لوازم یدکی، آموزش کارکنان نمایندگی‌ها و امدادگران، تجهیز نمایندگی‌های منتخب به ابزار مخصوص، نرم‌افزار دستگاه‌های عیب‌یاب و تهیه مستندات راهنمای تعمیرات، آماده ارایه خدمات به خودروهای تارا دنده دستی و تارا اتوماتیک است.
سیدرضا مفیدی ادامه داد: مدارک و مستندات راهنمای تعمیرات و کاتالوگ قطعات یدکی تارا اتوماتیک نیز همچون تارا دنده‌دستی به منظور بهره‌برداری کارشناسان نمایندگی‌ها در سیستم مستندات فنی در دسترس قرار گرفته است.
وی در خصوص پذیرش حضوری این خودرو در نمایندگی‌ها گفت: این خودرو در نمایندگی‌های منتخب پذیرش خواهد شد و پس از ترخیص، به منظور اطمینان از کیفیت مناسب خدمات ارایه شده، همچون سایر محصولات ایران‌خودرو برای آن طرح فالوآپ یا پیگیری رضایت مشتری اجرا خواهد شد.
مفیدی همچنین گفت: تا کنون کارشناسان فنی ۸۰ نمایندگی منتخب برای ارایه خدمات به تارا آموزش دیده‌اند و این تعداد در مرحله بعدی به ۱۱۰ نمایندگی خواهد رسید، همچنین طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان امسال، ۲۰۰ نمایندگی در سراسر کشور به نمایندگی‌های فوق اضافه و آماده خدمت رسانی به دارندگان تارا می‌شوند.
 

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=28214

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.