• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

آمادگی سپاهانی‌ها در عربستان/ بهادرانی: وضعیت بهتری از دیگر تیم‌ها داریم

  • کد خبر : 43376
  • 24 فروردین 1401 - 16:45
آمادگی سپاهانی‌ها در عربستان/ بهادرانی: وضعیت بهتری از دیگر تیم‌ها داریم

مربی سپاهان می‌گوید در گروه سختی قرار دارند اما در وضعیت بهتری نسبت به دیگر تیم‌ها هستند.

فرهاد بهادرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط سپاهانی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: در این دو بازی وضعیت خوبی داشتیم. از نظر فنی و بدنی خوب بوده‌ایم و در این دو بازی کیفیت خوبی داشتیم. چیزی که می‌خواستیم را بازیکنان خوب اجرا کردیم. در بازی دوم موقعیت‌هایمان تبدیل به گل نشد و گل را خوردیم و شکست دهیم. اینجا سطح بالایی از مسابقات آسیایی است و تیم‌هایی که اینجا حضور پیدا می‌کنند با کیفیت هستند.

او ادامه داد: در گروهی بسیار سخت هستیم و اکنون هر چهار تیم شرایط یکسانی دارند. با کمترین اشتباه ممکن است ضربه بخورید و در بازی‌هایمان می‌بینید که موقعیت‌های خوبی خلق می‌کردیم و تبدیل به گل نمی‌شد اما مثلا الدحیل از تک موقعیتش استفاده کند. اگر مقابل تیم‌های حرفه‌ای یک لحظه غفلت کنید ممکن است گل دریافت کنید و تمرکزتان را از دست دهید. در این گروه هر چهار تیم شرایط یکسانی دارند و حریف راحتی نداریم.

مربی سپاهان با بیان این‌که التعاون چند بازیکن با کیفیت دارد، گفت: عربستانی‌ها بلیط‌های بازی را رایگان کردند تا هواداران به ورزشگاه بیایند و حمایت همه جانبه‌ای از تیم‌شان داشته باشند. آن‌ها امتیاز میزبانی دارند اما التعاون تیمی نیست که نشود شکستش داد. امیدوارم بتوانیم در این بازی نتیجه خوبی کسب کنیم.

او ادامه داد: شرایط تیم‌مان در این دو بازی نشان داد که نسبت به تیم‌های دیگر گروه وضعیت بهتری داریم. در بازی با الدحیل هم ما بسیار خوب بودیم. بازیکنان ما با تمرکز بالا بازی کردند اما این فوتبال است و وقتی موقعیت‌ها را هدر دهید ممکن است گل دریافت کنید.

بهادرانی در پایان درباره میزبانی عربستانی‌ها گفت: ابتدا که به عربستان آمدیم همکاری‌ها کم بود و در بحث هتل گرفتن، امکانات هتل و مسیر از هتل به زمین تمرین شرایط خوبی را تجربه نکردیم اما در روزهای آینده شرایط بهتر شد. محل تمرین ما خارج از شهر است اما از نظر امکانات ورزشگاه و تمرین وضعیت خوبی اینجا حاکم است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=43376

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.