• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

آمادگی بانک ملی ایران برای تکمیل زنجیره ارزش و زیرساخت‌های مورد نیاز در صنعت فولاد

  • کد خبر : 80908
  • 04 آذر 1402 - 17:29
آمادگی بانک ملی ایران برای تکمیل زنجیره ارزش و زیرساخت‌های مورد نیاز در صنعت فولاد

بانک ملی ایران با مشارکت همه جانبه و حضور گسترده در بیستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی متالورژی۲۰۲۳ در کنار صنعتگران و ۶۰۰ شرکت داخلی دانش بنیان در حوزه صنعت فولاد و معدن و صنایع وابسته پایین دستی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، آمادگی خود را برای حمایت همه جانبه در راستای تکمیل و توسعه زنجیره ارزش و زیرساخت‌های مورد نیاز صنعت فولاد و شرکت های دانش بنیان اعلام کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان مالی زیست‌بوم نوآوری کشور، در سال جاری که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «مهارتورم، رشد تولید» نامگذاری شده است؛ با محور قرار دادن مشارکت، سرمایه گذاری و حمایت همه جانبه از شرکت های دانش بنیان، در نمایشگاه ایران متافو حاضر شد و در سیاست ها و برنامه های خود سعی دارد تا با کمک و تسهیل امور مربوط به طرح‌های دانش بنیان و فناوری که مشغول تحقیق، تولید و توسعه محصول هستند، با ارائه خدمات بانکی از جمله تامین مالی، خدمات ارزی به شرکت های حاضر ، صدور انواع ضمانت نامه، گشایش اعتبار اسنادی ارزی و ریالی ، استفاده از ابزارهای نوین زنجیره تامین (اوراق گام، برات الکترونیک) و سایر خدمات بانکی ، مالی و بورسی در جهت حمایت از تولید و کمک به رشد اقتصادی کشور گام بردارد.

در این راستا، بانک ملی ایران با بهره‌گیری از قابلیت‌های «بانکداری جامع»، «بانکداری شرکتی» و «اختصاصی‌سازی محصولات نوین بانکی» خود به ویژه ارائه خدمات تأمین مالی پروژه‌های توسعه‌ای از طریق ابزارهای نوین مالی، آمادگی دارد تا با تقویت زنجیره ارزش برای حمایت از صنایع تولیدی کشور و ارتقای سطح تولید ملی و اشتغال در کنار فعالان، صنعتگران و تولیدکنندگان حوزه فولاد و معدنی کشور قرار بگیرد.

در این نمایشگاه بانک ملی ایران با رویکردی ویژه‌ حضور یافته است که بی‌شک دستاوردها و  تحولات مطلوب و موثری را برای صنعت فولاد کشور و شرکت های معدنی در حوزه ایجاد فرصت های شغلی جدید، افزایش ظرفیت تولید، جلوگیری از خام فروشی، رونق تولید، خودکفایی، بومی سازی فرآیند تولید و …. خلق خواهد کرد.

گفتنی است، بیستمین نمایشگاه بین المللی متالورژی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شرکت داخلی و خارجی از ٢٢ کشور خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

 این نمایشگاه با هدف بهره‌مندی حداکثری از توان و ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، با محوریت فولاد، صنایع معدنی، فلزات غیرآهنی، مس، آلومینیوم، روی، ریخته‌گری، قالب‌سازی، ماشین‌کاری، آهنگری، نسوزها، گروه‌های صنعتی و عملیات حرارتی و با حضور فعالان این حوزه از ایران، برپا شده است.

لازم به ذکر است، غرفه بانک ملی ایران در این نمایشگاه از ساعت ۸ الی ۱۵ در محل نمایشگاه های بین المللی تهران، سالن ۵ (ملل)، پذیرای فعالان اقتصادی، مدیران صنایع و شرکت های پتروشیمی، کارآفرینان و علاقمندان خواهد بود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=80908

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.