• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

آغاز عملیات اجرایی شهر جدید خلیج فارس با حضور مدیرعامل بانک مسکن

  • کد خبر : 84645
  • 12 بهمن 1402 - 12:19
آغاز عملیات اجرایی شهر جدید خلیج فارس با حضور مدیرعامل بانک مسکن

دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن امروز در همراهی با رئیس جمهور و وزیر راه وشهرسازی طی سفر به هرمزگان، در آئین کلنگ زنی پروژه شهر جدید خلیج فارس حضور یافت.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از بانک مسکن – هیبنا؛ مدیرعامل بانک مسکن همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به کشور در همراهی با وزیر راه و شهرسازی برای حضور در مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز اول شهر جدید خلیج فارس و آئین افتتاح ۱۴ هزار و ۲۹ واحد طرح نهضت ملی مسکن در هرمزگان به این استان سفر کرد.

چندی پیش مدیرعامل بانک مسکن، مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن و استاندار هرمزگان تفاهم نامه همکاری برای آماده سازی و ساخت شهرک‌های مسکونی در استان هرمزگان امضا کردند که طی آن مقرر شد شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن از شرکت‌های زیرمجموعه بانک مسکن و بزرگترین انبوه‌سازی کشور با حمایت مالی و تسهیلات دهی این بانک نسبت به آماده سازی و ساخت شهرک‌های مسکونی در زمینی به مساحت ٢٠ هزار هکتار در استان هرمزگان اقدام کند.

این تفاهم‌نامه در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر رفع مشکل مسکن و در راستای تحقق برنامه‌های دولت سیزدهم برای تولید مسکن و اجرای دستور رئیس جمهور در سفر به استان مبنی بر ضرورت تسریع در ساخت منازل مسکونی در هرمزگان به امضا رسید.

در برنامه بعدی امروز مدیرعامل بانک مسکن در هرمزگان، پروژه ۱۶۰ واحدی بنیاد مسکن در بندرعباس به بهره برداری خواهد رسید. این پروژه به صورت نمادین برای بهره برداری از ۱۴ هزار و ۲۹ واحد نهضت ملی مسکن شهری و روستایی بنیاد مسکن و راه و شهرسازی در استان هرمزگان افتتاح خواهد شد.

حضور در ۲ میز خدمت بانک مسکن در استان، برخی شعب و جلسه با روسای شعب از دیگر برنامه های امروز مدیرعامل بانک مسکن است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=84645

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.