• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

0

آغاز سومین دوره جشنواره حساب های قرض الحسنه نیک آفرین

  • کد خبر : 74186
  • 03 مرداد 1402 - 15:56
آغاز سومین دوره جشنواره حساب های قرض الحسنه نیک آفرین

سومین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز (ریالی)بانک کارآفرین، با هدف ترویج فرهنگ پسندیده قرض‌الحسنه و اعطای جوایز نفیس آغاز شد.

سومین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز (ریالی)بانک کارآفرین، با هدف ترویج فرهنگ پسندیده قرض‌الحسنه و اعطای جوایز نفیس آغاز شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک کار آفرین، به‌پاس قدردانی از سپرده‌گذاران نیک‌اندیش این بانک، به‌ قید قرعه ۲۴ جایزه یک میلیارد ریالی، ۲۴ جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی، ۱۲۴جایزه ۱۰۰میلیون ریالی و ۲۲۴ جایزه ۱۰ میلیون ریالی و میلیاردها ریال جوایز نقدی دیگر به برندگان اهدا خواهد شد.

همچنین طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده، از هر ۱۰ نفر واجد شرایط شرکت در قرعه‌کشی، یک نفر برنده یکی از جوایز ارزنده بانک کارآفرین خواهد بود.

حداقل موجودی برای شرکت در جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک کارآفرین یک میلیون ریال است و به ازای هر یک میلیون ریال در پایان هر روز یک امتیاز برای صاحب حساب منظور می‌شود.

مشتریان محترم برای مشارکت در امر پسندیده قرض‌الحسنه و بهره‌مندی از آثار معنوی و جوایز این جشنواره می‌توانند نسبت به افتتاح یا تکمیل موجودی حساب خود از طریق مراجعه به شعب و یا به صورت غیر حضوری توسط پلتفرم دیجیتال بانک کارآفرین (Hibank) اقدام کنند.

اهدای جوائز

شایان ذکر است امتیاز کسب‌شده توسط دارندگان حساب‌های قرض‌الحسنه نیک آفرین از ابتدای مهر ماه ۱۴۰۱ (پایان دوره دوم جشنواره) تا پایان ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۲ مبنای شرکت در قرعه‌کشی خواهد بود.

هم‌وطنان ارجمند می‌‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان بانک کارآفرین به شماره ۲۳۳۵۰-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=74186

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.