• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

3

آغاز دومین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات همراه اول

  • کد خبر : 85502
  • 26 بهمن 1402 - 11:00
آغاز دومین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات همراه اول

دومین جشنواره «ایده تا محصول صنعت ارتباطات» با حمایت ویژه همراه اول و با رویکرد نوآوری باز به صورت سالانه در سطح ملی برگزار می‌شود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، فراخوان دومین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات همراه اول توسط مرکز تحقیق و توسعه این اپراتور برگزار می شود.

جشنواره «ایده تا محصول صنعت ارتباطات» با حمایت ویژه همراه اول و با رویکرد نوآوری باز به صورت سالانه در سطح ملی برگزار می شود. 

مأموریت اصلی این جشنواره کمک به شکل گیری و تقویت زیست بوم نوآوری در صنعت ICT کشور بوده و در این مسیر با استفاده از ظرفیت‌ شرکت های فعال و توانمند این حوزه در جهت رفع نیازهای فناورانه این زیست‌ بوم حرکت می کند.

این جشنواره با همراهی شرکت های صنعت ارتباطات و حمایت های معاونت نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، سندیکا صنعت مخابرات و نظام صنفی رایانه ای برگزار می شود.

مخاطبان این دوره از جشنواره، شرکت ها و تیم های فعال دارای طرح و ایده در سه حوزه راهکار‌های هوش‌ مصنوعی در صنعت تلکام، راهکار‌های نسل پنجم شبکه تلفن همراه و راهکارهای ابری و مراکز داده هستند.

طرح های برگزیده این جشنواره مشمول جوایز نقدی و سرمایه گذاری تا سقف ۷۰ میلیارد تومان و جوایز غیرنقدی نظیر امکان همکاری با بزرگترین شرکت های صنعت ارتباطات، تضمین خرید، راهبری صنعتی و تخصصی خواهند شد.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال طرح تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ به نشانی https://mci.ir/web/rd/idea-to-product مراجعه کنند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=85502

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.