• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

آغاز ثبت‌نام مدرسه کسب‌وکار بیمه

  • کد خبر : 77246
  • 22 شهریور 1402 - 15:40
آغاز ثبت‌نام مدرسه کسب‌وکار بیمه

ثبت‌نام مدرسه کسب‌وکار بیمه از ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۲ آغاز و تا ۵ مهرماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، ثبت نام مدرسه کسب‌وکار بیمه با شعار افزایش ضریب نفوذ بیمه در اقتصاد ایران، چالش‌ها، راهکارها و نوآوری‌ها و هدف تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد برای صنعت بیمه و تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با همکاری نهادهایی چون وزارت امور اقتصادی و دارایی، دانشگاه امام صادق علیه السلام، بیمه مرکزی و پژوهشکده بیمه از ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۲ به طور رسمی آغاز گردیده و تا روز چهارشنبه، ۵ مهرماه ۱۴۰۲ ادامه دارد.
دانشجویان و فارغ‌التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در تمامی رشته‌ها با اولویت تحصیلی اقتصاد، مدیریت، حقوق و حسابداری مخاطبان اصلی این مدرسه خواهند بود.
این مدرسه شامل چهار مرحله اصلی از قبیل «دوره آموزشی متمرکز حضوری» ، «مناظرات دانشجویی» ، «کارآموزی حرفه‌ای در یکی از نهادها و سازمان‌های همکار مدرسه» و «حمایت از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان برتر» می‌باشد و در هفته پایانی مهرماه سال جاری بر اساس نظرسنجی صورت‌گرفته از ثبت‌نام‌کنندگان در یکی از اردوگاه‌های آموزشی – تفریحی تهران برگزار خواهد شد.
جزییات و فرآیند برگزاری این رویداد در سایت مدرسه کسب و کار بیمه به نشانی www.insurance-businessschool.com قابل مشاهده است.
همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر، تماس با شماره ۰۹۱۰۵۱۰۸۲۵۰ و یا عضویت در پیام‌رسان «بله» با نام کاربری ibs_ir@ امکان‌پذیر می‌باشد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=77246

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.