• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

آشنایی مدیران ارشد رگولاتوری با جدیدترین دستاوردهای همراه اول

  • کد خبر : 72343
  • 07 تیر 1402 - 13:59
آشنایی مدیران ارشد رگولاتوری با جدیدترین دستاوردهای همراه اول

جمعی از مدیران ارشد سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ضمن بازدید از دستاوردهای گروه همراه اول در حوزه دیجیتال و هوشمندسازی، در نشستی صمیمانه به تبادل نظر با مدیران اپراتور اول ارتباطی پرداختند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سومین روز از برگزاری نمایشگاه الکامپ ۲۰۲۳ امروز سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ در حالی به کار خود پایان داد که گروه همراه اول مستقر در سالن ۳۵، میزبان حسین صمیمی معاون امور رادیویی، همایون علی حسینی معاون توسعه و مدیریت منابع و حسن مهدوی مدیرکل دفتر ریاست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بود.

مدیران ارشد رگولاتوری ضمن بازدید از سه زون اصلی «شبکه و زیرساخت»، «راه حل های کسب و کاری» و «زندگی دیجیتال» همراه اول، در جریان وضعیت جدیدترین پلتفرم های دیجیتال توسعه داده شده در نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه قرار گرفتند.

یوزکیس های توسعه یافته با تکیه بر نسل های جدید ارتباطی و سکوهای دیجیتال پرترافیک توسعه یافته توسط نخبگان و متخصصان بومی اپراتور اول ارتباطی، از جمله مواردی بود که در این بازدید توسط حمید بهروزی قائم مقام مدیرعامل و مدیران ارشد همراه اول به مدیران سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات ارائه شد.

همچنین در نشست صمیمانه حاشیه این بازدید، به مواردی نظیر دغدغه اپراتورهای تلفن همراه در زمینه فرکانس و نیازمندی های آنها در حوزه توسعه نسل های جدیدتر ارتباطی پرداخته و به ضرورت و اهمیت پایش فضای فرکانسی برای جلوگیری و کاهش تداخلات فرکانسی ناشی از بکارگیری تجهیزات رادیویی غیراستاندارد اشاره شد.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره برنامه ها و سرویس های همراه اول در نمایشگاه الکامپ ۲۰۲۳ به پرتال این رویداد به نشانی https://mci.ir/elecomp مراجعه کنند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=72343

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.