• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

آخرین‌مهلت افتتاح و یا تکمیل موجودی سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک‌ پارسیان

  • کد خبر : 77459
  • 29 شهریور 1402 - 15:25
آخرین‌مهلت افتتاح و یا تکمیل موجودی سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک‌ پارسیان

فرصت شرکت در قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز ریالی صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان سال ۱۴۰۲، تا ۲۳مهرماه سال جاری تمدید شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، با توجه به استقبال گسترده از قرعه‌کشی سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک پارسیان و به‌منظور فراهم‌سازی مشارکت هرچه بیشتر هم‌وطنان گرامی در انجام این اقدام خیر و خداپسندانه و امکان بهره‌مندی از جوایز چشمگیر آن، مدت افتتاح و یا تکمیل موجودی این حساب‌ها تا تاریخ ۲۳ مهرماه تمدید شد.
مراسم قرعه‌کشی این دوره از حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز در تاریخ ۲۵مهرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد و هم‌وطنان و مشتریان تا پایان وقت اداری ۲۳ مهرماه فرصت دارند، نسبت به افتتاح حساب و یا تکمیل موجودی در شعب بانک پارسیان در سراسر کشور اقدام کنند.
باز بودن حساب و داشتن حداقل موجودی۵۰۰ هزار ریالی تا پایان ۲۵مهرماه، شرایط لازم برای شرکت در قرعه‌کشی می‌باشد.
لازم به ذکر است ؛ در این دوره از قرعه‌کشی به‌قیدقرعه به ۱۰۰ نفر از دارندگان حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز جایزه یک میلیارد ریالی کمک‌هزینه خرید خودرو داخلی تعلق خواهد گرفت.
همچنین؛ ۱۰۱ کمک‌هزینه خرید لوازم‌خانگی هر یک به مبلغ ۷۵۰ میلیون ریال، ۱۰۲ کمک‌هزینه خرید صنایع‌دستی هریک به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال و ۱۰۳ جایزه نقدی ۳۰۰ میلیون ریالی، ۱۰۴ جایزه نقدی ۲۰۰ میلیون ریالی ، ۱۰۵ جایزه نقدی ۱۵۰ میلیون ریالی، ۱۰۶ جایزه نقدی ۱۰۰میلیون ریالی و ۷۴،۴۵۵ جایزه نقدی ۵ میلیون ریالی از دیگر جوایز این دوره از قرعه‌کشی حساب‌های پس‌انداز بانک پارسیان است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=77459

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.