• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
3

کلیات طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار تصویب شد

  • کد خبر : 953
  • 28 مهر 1399 - 13:29
کلیات طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار تصویب شد

تهران- رویداد خبر – سخنگوی کمیسیون جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس از تصویب کلیات طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار در این کمیسیون خبر داد و گفت: با تصویب نهایی این طرح، بروکراسی اداری و امضاهای طلایی از پروسه صدور مجوزها حذف شده و شاهد رشد صادرات و رونق تولید خواهیم بود.

به گزارش ایرنا از خانه ملت،  رحیم زارع در تشریح جلسه روز دوشنبه کمیسیون جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی گفت: دستورکار نخست کمیسیون بررسی طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار بود که کلیات آن تصویب شد.
نماینده مردم آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان در مجلس شورای اسلامی افزود: با تصویب جزییات طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار، شروع کسب و کارهایی که به طور مستقیم خطرهای جانی، امنیتی یا زیست محیطی ندارند نیاز به طی مراحل صدور مجوز نداشته و صرفا صاحب کسب و کار ملزم به ثبت اطلاعات در درگاه ملی مجوزهای کسب و کار هستند.
سخنگوی کمیسیون جهش و رونق تولید مجلس تصریح کرد: با تصویب طرح مذکور، بوروکراسی اداری و امضاهای طلایی از پروسه صدور مجوزها حذف شده و شاهد رشد صادرات و رونق تولید خواهیم بود.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: دومین دستور کار کمیسیون جهش و رونق تولید مجلس بررسی طرح دوفوریتی جهش تولید و تامین مسکن بود،   در حال حاضر گرانی مسکن به یکی از دغدغه های مردم تبدیل شده است و با تصویب طرح مذکور سه رکن زمین، مصالح ساختمانی و تسهیلات برای ساخت مسکن به تعداد کافی فراهم می‌شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=953

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.