• امروز : جمعه - ۱۱ خرداد - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

بیمه کوثر راهبر کنسرسیوم بیمه‌های مسافرتی با روادید الکترونیک برگزاری همایش ارزیابی عملکرد اداره امور شعب مرکزی تهران با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد بانک ملی ایران دکترنجارزاده: توجه به رعایت انضباط مالی و مدیریت دارایی و بدهی از اولویت های بانک است مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ایجاد کارگروه ویژه برای بهبود حال کارگران در کشور خبر داد/ شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون :  خط ویژه اعتباری هشت هزار میلیارد تومانی برای راه اندازی تعاونی ها افتتاح اولین مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان در استان البرز نامه رییس سازمان برنامه‌ و بودجه به شورای نگهبان درباره «بند س قانون بودجه» امضای تفاهم‌نامه مشترک بیمه دانا و بانک شهر رشد ۸۰ درصدی حق بیمه صادره و کاهش نسبت خسارت به زیر ۳۲ درصد رئیس کل دادگستری استان کردستان درباره لزوم پوشش بیمه ای کلیه وسایل نقلیه دستور ویژه صادر کرد کارشناسان حقوقی بانک‌ها متناسب با تغییرات کسب‌وکاری، تکنولوژیکی و فضای بانکداری، خوشان را به قوانین جدید مسلط کنند نام شهید محسن دریانوش بر تارک شعبه نجف‌آباد

1

پاسخگویی کارشناسان بانک شهر به بیش از ۱۵ هزار تماس تلفنی در تعطیلات نوروز

  • کد خبر : 87528
  • 18 فروردین 1403 - 13:49
پاسخگویی کارشناسان بانک شهر به بیش از ۱۵ هزار تماس تلفنی در تعطیلات نوروز

کارشناسان سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر (۸۶۵۵) در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ به صورت ۲۴ ساعته، پاسخگوی بیش از ۱۵ هزار تماس تلفنی از سوی شهروندان و مشتریان شبکه بانکی بوده اند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک شهر، مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر با اشاره به اینکه برقراری ارتباط نزدیک با شهروندان را با هدف شناخت بیش از پیش نیازها و بازتاب دیدگاه‌های آنان به عنوان اصلی مهم در دستور کار داریم، گفت: رسیدگی به پیام شهروندان تا حصول نتیجه، وظیفه ذاتی سامانه ۸۶۵۵ است.
علی اصغر غلامی در ادامه به پاسخگویی کارشناسان بانک شهر به بیش از ۱۵ هزار تماس تلفنی در تعطیلات نوروز اشاره کرد و افزود: بیشترین تماس شهروندان و مشتریان شبکه بانکی با سامانه ۸۶۵۵ به ترتیب مربوط به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۵ و ۶ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ و کمترین تماس نیز به ترتیب مربوط به ۱۰، ۱۲ و ۱۳ فروردین بوده است.
مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر تصریح کرد: ۸۳ درصد از کل پیام‌های ثبت شده در این سامانه از سوی مشتریان بوده که بیشترین سهم تماس گیرندگان را به خود اختصاص داده است.
وی با بیان اینکه پاسخگویی به مشتریان در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد، عنوان کرد: بیشترین سهم تماس از کل پیام های قابل بهره برداری در تعطیلات نوروز با ۷۵ درصد، مربوط به خدمات مشتری و کمترین تماس از سوی پذیرندگان پایانه های فروشگاهی با سهم یک درصد است.
غلامی گفت: تعداد کل تماس های قابل بهره برداری از ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ماه در مجموع بیش از ۱۳ هزار تماس می باشد که این آمار به نسبت دوره مشابه سال قبل افزایش ۲۱ درصدی داشته است.
وی تاکید کرد: پیام های نظارتی که شامل انتقاد، شکایت، پیشنهاد و تقدیر می باشد؛ در سال ۱۴۰۳ نسبت به سال ۱۴۰۲ در مجموع ۵۸ درصد کاهش داشته است که این کاهش چشمگیر نشان‌دهنده ارائه بهتر خدمات بانک شهر در ایام نوروز سال جاری است.
مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر در پایان با بیان اینکه تقدیر از رفتار و خدمات رسانی همکاران شعب در روزه های تعطیل نوروز نیز بیشترین تعداد پیام های قدردانی را شامل شده است، خاطرنشان ساخت: پاسخ‌گویی نظام‌مند، تسهیل در ارائه خدمات، پیگیری رضایت‌مندی مشتریان ،ایجاد پیوند و تعامل خوب با شهروندان و بازتاب دیدگاه‌ها، پیشنهادها و انتقادات از مهم ترین اهداف سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر (۸۶۵۵) است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=87528

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.