• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

ویژگی‌های برتر بیمه کوثر

  • کد خبر : 1039
  • 29 مهر 1399 - 12:49
ویژگی‌های برتر بیمه کوثر

جهش در تولید حق بیمه، استراتژی مداری، ارایه محصولات بیمه‌ای و نیز ارزشی بودن خدمات و عملکرد شرکت بیمه کوثر از ویژگی‌های برتر آن است.

به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط‌عمومی بیمه کوثر، رییس‌کل بیمه مرکزی در دهمین سالروز تاسیس بیمه کوثر که به صورت برخط برگزار شد، تصریح‌کرد: جهش شرکت کوثر در تولید حق‌بیمه و کسب حدود ۵درصد از بازار بیمه‌ای کشور یکی از موفقیت‌های شرکت بیمه کوثر است.

غلامرضا سلیمانی عملکرد شرکت بیمه کوثر را هم‌ردیف شرکت‌های بیمه‌ای با سابقه ۶۰سال دانست و گفت: امید است که این شرکت در ردیف ۴ الی ۵ شرکت برتر بیمه‌ای قرار گیرد.

وی از ورود شرکت‌های جدید در عرصه بیمه‌گری خبر داد و بیان‌کرد: ۳۳ شرکت بیمه‌ای مستقیم، اتکایی و مناطق آزاد در سراسر کشور در حال فعالیت هستند و مجوز فعالیت چهار شرکت در حال بررسی است که یکی از شرکت‌ها مجوز فعالیت را دریافت کرده است و مجوز سه شرکت دیگر در آینده نزدیک نیز صادر می‌شود.

رییس‌کل بیمه مرکزی با تاکید بر اینکه حفظ کرامت انسانی یکی از عوامل ایجاد شرکت‌های بیمه است، اظهارکرد: شرکت‌های بیمه با رقابت در کیفیت خدمات، شناسایی ریسک‌های موجود و بهره‌مندی از منابع و تسریع در پرداخت خسارت‌ها می‌توانند اعتماد عموم جامعه به شرکت‌های بیمه را افزایش دهند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=1039

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.