• امروز : جمعه - ۱۱ خرداد - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

بیمه کوثر راهبر کنسرسیوم بیمه‌های مسافرتی با روادید الکترونیک برگزاری همایش ارزیابی عملکرد اداره امور شعب مرکزی تهران با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد بانک ملی ایران دکترنجارزاده: توجه به رعایت انضباط مالی و مدیریت دارایی و بدهی از اولویت های بانک است مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ایجاد کارگروه ویژه برای بهبود حال کارگران در کشور خبر داد/ شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون :  خط ویژه اعتباری هشت هزار میلیارد تومانی برای راه اندازی تعاونی ها افتتاح اولین مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان در استان البرز نامه رییس سازمان برنامه‌ و بودجه به شورای نگهبان درباره «بند س قانون بودجه» امضای تفاهم‌نامه مشترک بیمه دانا و بانک شهر رشد ۸۰ درصدی حق بیمه صادره و کاهش نسبت خسارت به زیر ۳۲ درصد رئیس کل دادگستری استان کردستان درباره لزوم پوشش بیمه ای کلیه وسایل نقلیه دستور ویژه صادر کرد کارشناسان حقوقی بانک‌ها متناسب با تغییرات کسب‌وکاری، تکنولوژیکی و فضای بانکداری، خوشان را به قوانین جدید مسلط کنند نام شهید محسن دریانوش بر تارک شعبه نجف‌آباد

1

نقش مهم روابط عمومی‌ها در موفقیت و توسعه سازمان‌ها

  • کد خبر : 89100
  • 27 اردیبهشت 1403 - 11:39
نقش مهم روابط عمومی‌ها در موفقیت و توسعه سازمان‌ها

فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت‌ماه، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی فرصت مناسبی است تا ضمن تبریک به فعالین این عرصه، به نقش روابط عمومی‌ها در موفقیت و توسعه سازمان‌ها اشاره نمود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت‌، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی فرصت مناسبی است تا ضمن تبریک به فعالین این عرصه، به نقش روابط عمومی‌ها در موفقیت و توسعه سازمان‌ها اشاره نمود.

در کنار این موضوع سرعت رشد تکنولوژی‌ها و ابزارهای ارتباطی از جمله شبکه‌های اجتماعی و هوش مصنوعی، سطح و عمق دسترسی مردم و افکار عمومی را به اطلاعات مختلف افزایش داده و در این بین به دلیل موانعی که در زمینه سواد رسانه‌ای در جامعه وجود دارد، تفکیک اطلاعات درست از نادرست کاری دشوار است. لذا دراین شرایط همه سازمانها برای هدایت اذهان عمومی نیازمند در اختیار داشتن تیم ارتباطی و روابط عمومی زبده، متخصص و با تجربه هستند.

یکی دیگر از کارکردها و وظایف روابط عمومی‌ها رصد افکار عمومی و مجموعه ذینفعان است تا با شناخت نظرات، انتقادات و پیشنهادات مختلف، آنها را به مجموعه سازمان خود منتقل کرده و از یک طرف تلاش کنند نظرات و ایده‌های درست در سازمان جاری شود و در صورت نیاز پاسخ‌های اقناعی به افکار عمومی ارائه شود. با توجه به اهمیتی که برقراری فضای آرام در درون و بیرون سازمان در پیشبرد برنامه‌های مدیران ارشد سازمان‌ها دارد، روابط عمومی‌ها می‌توانند این نقش را برعهده بگیرند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=89100

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.