• امروز : جمعه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

سرپرست اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد روابط‌عمومی موفق؛ در گرو اعتمادسازی و وفادارسازی مشتریان است نقش تاثیرگذار وزیر راه و شهرسازی در تقویت منابع مالی و ایفای تعهدات بانک مسکن/ سیاست‌های اعتباری ۱۴۰۴ بانک مسکن بر محوریت تجهیز منابع و ارتقاء تجربه مشتری بازدید مدیر عامل بانک ملی ایران از سی و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور پررنگ بانک رفاه کارگران در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران آغاز به کار سی‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حمایت بانک ملی ایران /بازدید مدیر عامل بانک ملی ایران از سی و ششمین نمایشگاه کتاب تهران سرپرست حوزه ریاست دفتر مدیرعامل و سرپرست مدیریت حراست و بازرسی منصوب شدند حفظ و صیانت از ارزش های شرکت برعهده مدیریت حراست و بازرسی است شعبه ارزی- ریالی بانک سینا در شهر جلفا افتتاح شد مجمع عمومی عادی سالیانه هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر برگزار شد سامان رحمان‌پور سرپرست مدیریت حوزه مدیرعامل بیمه تعاون شد

4

نخستین قرعه‌کشی باشگاه مشتریان بیمه باران انجام شد

  • کد خبر : 4019
  • 19 آذر 1399 - 13:37
نخستین قرعه‌کشی باشگاه مشتریان بیمه باران انجام شد

در آغاز هشتمین ماه فعالیت بیمه باران، و در حضور مدیرعامل، معاون فنی و مدیران شرکت بیمه باران و همچنین مدیران محترم دفاتر بازاریابی ( بصورت آنلاین) نخستین قرعه‌کشی باشگاه مشتریان بیمه باران، در هوای بارانی روز سه‌شنبه ۱۸ آذرماه، برگزار شد و ۲۰ نفر از بیمه گذاران شرکت به قید قرعه برنده هدیه ۵ میلیون ریالی شدند.

در آغاز هشتمین ماه فعالیت بیمه باران، و در حضور مدیرعامل، معاون فنی و مدیران شرکت بیمه باران و همچنین مدیران محترم دفاتر بازاریابی ( بصورت آنلاین) نخستین قرعه‌کشی باشگاه مشتریان بیمه باران، در هوای بارانی روز سه‌شنبه ۱۸ آذرماه، برگزار شد و ۲۰ نفر از بیمه گذاران شرکت به قید قرعه برنده هدیه ۵ میلیون ریالی شدند.
به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی، در آغاز هشتمین ماه فعالیت بیمه باران، و در حضور مدیرعامل، معاون فنی و مدیران شرکت بیمه باران و همچنین مدیران محترم دفاتر بازاریابی ( بصورت آنلاین)  نخستین قرعه‌کشی باشگاه مشتریان بیمه باران، در هوای بارانی روز سه‌شنبه ۱۸ آذرماه، برگزار شد و ۲۰ نفر از بیمه گذاران شرکت به قید قرعه برنده هدیه ۵ میلیون ریالی شدند.

در این مراسم که بصورت زنده از اینستاگرام شرکت نیز پخش شد علیرضا هادی مدیرعامل بیمه باران، پیش از شروع قرعه‌کشی با اشاره به اهمیت راهبرد مشتری‌مداری گفت: یکی از محورهای اساسی فعالیت‌های بیمه باران، مشتری‌مداری و پاسداشت حقوق و منافع آنهاست به همین منوال از ابتدای تاسیس شرکت بیمه باران، مشتریان از جایگاه مهمی نزد ما برخوردار بودند.

مدیرعامل بیمه باران این قرعه‌کشی را نخستین مرحله از سلسله اقدامات در جهت تکریم مشتری دانست و گفت: به سبب امکاناتی که در باشگاه مشتریان باران وجود دارد و البته تلاش بر گسترده‌شدن دامنه آن نیز خواهد شد، این قرعه‌کشی صورت می‌گیرد تا بیمه‌گذارانی که با اعتماد به ما قدم در این راه بارانی گذاشتند بتوانند از مزیت‌ها و منافع آن بهره‌مند شوند.

هادی افزود: قرعه‌کشی امروز و اهدای جوایز به ۲۰ بیمه‌گذار، نخستین قدم ما برای آغاز راهی است که می‌تواند به استحکام پیوند میان بیمه باران و مشتریان منجر شود و آینده سرمایه‌گذاری بیمه‌گذاران را بیش از پیش شکوفا سازد.

هادی ضمن ابراز امیدواری از افزایش تعداد مشتریان بیمه باران گفت: ما به پشتوانه اعتماد و همراهی مشتریان ارزشمندمان، به این راه ادامه خواهیم داد زیرا باور داریم شکوفایی و رشد شرکت، از مسیر تقویت این ریسمان و افزایش شفافیت می‌گذرد.

بنا بر این گزارش در ادامه این مراسم، قرعه کشی توسط مدیرعامل این شرکت انجام، و تعداد ۲۰نفر از بیمه گذاران شرکت هر کدام برنده کارت هدیه مبلغ ۵،۰۰۰،۰۰۰ ریالی شدند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=4019

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.