• امروز : جمعه - ۷ دی - ۱۴۰۳
2

مدیرعامل بیمه آسیا بر اهمیت آموزش مستمر و تخصصی کارشناسان و شبکه فروش تاکید کرد

  • کد خبر : 97620
  • 06 آذر 1403 - 17:40
مدیرعامل بیمه آسیا بر اهمیت آموزش مستمر و تخصصی کارشناسان و شبکه فروش تاکید کرد

مدیرعامل بیمه آسیا عملکرد این شرکت را در هشت ماهه امسال با رشد بیش از ۷۰ درصدی پرتفوی و کاهش ۹ درصدی نسبت خسارت، ارزنده و مطلوب توصیف نمود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، در نشست نمایندگان فعال در بیمه‌های مهندسی با مدیرعامل و مدیران شرکت، چالش‌ها، مسائل و سایر موضوعات مرتبط به این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هر یک از نمایندگان به بیان مسائل خود پرداختند.

در این نشست، مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا ضمن قدردانی از تلاش خستگی ناپذیرکارکنان و شبکه فروش اظهار داشت: آموزش مستمر و تخصصی کارشناسان و شبکه فروش به منظور افزایش کیفیت فعالیت ها، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مسعود بادین کاهش بروکراسی اداری در فرایندهای عملیاتی و همچنین ریسک سنجی و ارائه نرخ های واقعی در جذب پرتفوی را از اولویت های شرکت خواند و افزود: در بیمه های مهندسی نیاز داریم با شناسایی نیازهای واقعی مشتریان، محصولات جدید و کاربردی ارائه کنیم.

مدیرعامل بیمه آسیا در ارتباط با عملکرد بیمه آسیا در هشت ماهه امسال گفت: رشد بیش از ۷۰ درصدی پرتفوی و کاهش ۹درصدی نسبت خسارت، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، نشان می دهدکه این شرکت در راستای بهبود ترکیب پرتفوی و ریسک سنجی مناسب، به درستی عمل کرده است.

گفتنی است در نشست نمایندگان فعال در بیمه‌های مهندسی بیمه آسیا، غلامرضا سرلک، معاون فنی بیمه‌های اموال، بهروز ناظمی، معاون امور استان‌ها و شبکه فروش و تنی چند از مدیران حضور داشتند.

این نشست در سالن اجتماعات ساختمان شماره ۷ بیمه آسیا برگزار شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=97620

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.