• امروز : چهارشنبه - ۱۷ بهمن - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

حضور بیمه تعاون در نمایشگاه ایران کمیکال؛ ارائه راهکارهای بیمه‌ای برای صنایع شیمیایی/ تاکید علیپور یزدی برای تکریم مقام مشتری  فهرست ده استان برتر در فروش ده ماهه بیمه آسیا در سال ۱۴۰۳ گزارش تحلیلی آمار عملکرد ۱۰ ماهه بازار بیمه کشور افزایش مقیاس ترازنامه از مهمترین راهبردهای بانک سینا است مدیر حوزه مدیریت بانک دی منصوب شد فجر ملی/ حمایت بانک ملی ایران از جشنواره فیلم فجر اثرات فرهنگی مثبتی خواهد داشت با هدف حمایت از اشتغال و تولید و انجام مسئولیت‌های اجتماعی؛ پست بانک ایران در دولت چهاردهم ۲۵٫۷۷۸ میلیارد ریال تسهیلات اعطا کرده است فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در چهارمین مرحله از «طرح پیش‌فروش و فوق‌العاده شرکت ایران خودرو» در سال جاری به صورت غیرحضوری با شروع مرحله جدید ثبت نام خودروهای وارداتی ایران خودرو؛ مشتریان پست بانک ایران می‌توانند حساب خود را وکالتی کنند آغاز فرایند وکالتی‌کردن حساب‌ها برای خرید از محصولات ایران‌خودرو، در موسسه اعتباری ملل تعریف حساب وکالتی ویژه ثبت‌ نام محصولات ایران خودرو

1

مدیرعامل بانک ملی ایران: اصلاح ساختار بانکداری جامع و توجه به رفاه کارکنان در اولویت است

  • کد خبر : 99208
  • 03 دی 1403 - 22:46
مدیرعامل بانک ملی ایران: اصلاح ساختار بانکداری جامع و توجه به رفاه کارکنان در اولویت است

مراسم معارفه بیژن نصرتی به‌عنوان سرپرست معاونت بانکداری جامع و ابوالفضل استادعلی به‌عنوان سرپرست اداره کل رفاه و درمان، با حضور ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل این بانک ضمن تقدیر از خدمات محمد نور آزادی معاون سابق بانکداری جامع، بر اهمیت اصلاحات ساختاری در حوزه بانکداری جامع و رفاه کارکنان تأکید کرد.

نجارزاده در این مراسم گفت: ما در بانک ملی ایران باید نگاه متحولانه و متوازن به موضوع بانکداری جامع داشته باشیم و مسیر تحول را با اصلاحات ساختاری ادامه دهیم. در این راستا، رفاه و معیشت کارکنان نیز در اولویت اصلی قرار دارد و باید ظرفیت‌های بانک برای ارتقای شرایط زندگی همکاران به بهترین نحو استفاده شود.

وی با اشاره به پروژه‌های تحول‌آفرین نظیر «مهربانی ملی» که در راستای ارائه خدمات بهتر به مشتریان و تسهیل فرآیندهای بانکی طراحی شده، افزود: مهربانی ملی نقطه عطفی در خدمات‌محوری بانک ملی ایران است. علیرغم برخی مشکلات اولیه در بخش‌های مختلف بانک، این پروژه اجرا شد و اکنون شاهد نتایج مثبتی هستیم که نشان می‌دهد ذهنیت مشتریان نسبت به بانک تغییر کرده و مسیر تحول آغاز شده است.

مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین بر لزوم استفاده از ابزارهای نوین مانند هوش مصنوعی و فناوری‌های پیشرفته در حوزه بانکداری شرکتی و خرد تأکید کرد و گفت: باید فرایندها و رویه‌های بانکی اصلاح شود تا بتوانیم به سطحی برسیم که محصولات و خدمات ما با نیازهای مشتریان همسو باشد. همچنین استراتژی مشخصی در حوزه بانکداری شرکتی باید تدوین شود تا ارتباط عمیق‌تری با شرکت‌های بزرگ برقرار کنیم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=99208

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.