• امروز : پنج شنبه - ۲۳ اسفند - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

قدردانی از حمایت های بانک شهر برای کمک به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی دکتر احمدی: ظرفیت های بانک شهر می تواند به تسریع طرح های گردشگری کمک کند انعقاد دو تفاهمنامه راهبردی میان بانک ملت و گروه مپنا/ توسعه و احداث نیروگاه های تجدیدپذیر و شبکه شارژ خودروهای برقی در دستور کار قرار گرفت امضای تفاهم‌نامه همکاری میان بانک ملی ایران و سازمان زندان‌ها نرخ حق الوکاله بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۴ تعیین شد سیصد و دوازدهمین شماره مجله «سفیر» منتشر شد افزایش سقف برداشت وجه نقد از خودپردازهای موسسه اعتباری ملل «تسویه‌یار» بانک صادرات ایران رونمایی شد/ محسن سیفی: ارتباط بانک صادرات ایران با بازار سرمایه عمق و سرعت بیشتری می‌یابد پرداخت بیش از ۴۱ هزار میلیارد ریال سهم‌الشرکه به واحدهای نهضت ملی هرمزگان دیدار مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران با خانواده شهید حاج محمدیان ایران صدای ایران را بیمه کرد ؛ بیمه نامه ۵۰ میلیارد ریالی برای حنجره سالار عقیلی

3

طنین اتحاد و انگیزه در بانک دی، آوای همدلی به گوش می رسد

  • کد خبر : 101014
  • 12 بهمن 1403 - 23:13
طنین اتحاد و انگیزه در بانک دی، آوای همدلی به گوش می رسد

نشست هم‌اندیشی مدیران ستاد و شعب بانک دی با عنوان “آوای همدلی” با هدف تقویت انگیزه، هم‌افزایی و ترسیم چشم‌انداز آینده برگزار شد. این همایش که در راستای تحقق برنامه تحول بانک دی شکل گرفت، فرصتی برای بیان دیدگاه‌ها، بررسی چالش‌ها و تدوین راهبردهای کلیدی بانک بود.

در این نشست، که با حضور سعید اوحدی، معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره بانک دی، مدیران عامل بیمه دی، صندوق ذخیره شاهد، شرکت‌های گروه مالی دی و روسای شعب سراسر کشور برگزار شد، محورهای مهمی از جمله استراتژی‌های توسعه، اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت بانک و مسیر پیش‌روی آن مورد بررسی قرار گرفت.

در بخش‌های مختلف این همایش، مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره چشم‌اندازها و سیاست‌های کلیدی بانک را تشریح کردند. همچنین دکتر علیرضا نبی، سخنران انگیزشی، با سخنان الهام‌بخش خود بر اهمیت مشتری‌مداری و تکریم مشتریان تأکید کرد و راهکارهایی برای ارتقای تعامل با مشتریان ارائه داد.

یکی از بخش‌های مهم این نشست، پنل تخصصی با محوریت اعتبارات، سرمایه انسانی، بین‌الملل، فناوری اطلاعات، شبکه شعب، طرح و برنامه و حقوقی و وصول مطالبات بود. در این پنل، مدیران حوزه‌های مختلف بانک دیدگاه‌های خود را درباره چالش‌ها، فرصت‌ها و برنامه‌های آتی بانک دی مطرح کردند.

“آوای همدلی” گامی مهم در مسیر تعامل، هم‌افزایی و تحقق برنامه تحول بانک دی بود؛ نشستی که صدای اتحاد، انگیزه و پیشرفت را در خانواده بزرگ بانک دی طنین‌انداز کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=101014

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.