• امروز : شنبه - ۵ خرداد - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

«دنا جوانان» مرداد امسال روانه بازار می‌شود سقف فردی تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی مشاغل خانگی به ۱٫۵۰۰ میلیون ریال و سقف کارفرمایی به ۴۰٫۰۰۰ میلیون ریال افزایش یافت شفافیت بیمه سامان مورد تقدیر رییس مرکز اطلاعات مالی قرار گرفت تمرکز اقدامات مسئولیت اجتماعی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بر توسعه آموزش مراسم تشییع رییس جمهور تحت پوشش بیمه حوادث شرکت بیمه حکمت صبا قرار گرفت پرداخت بیش از ۲هزار میلیاردریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک کارآفرین “همراه شهر پلاس” بانک شهر را تنها از منابع معتبر دریافت کنید طرح های توسعه‌ای شرکت ملی مس با استفاده از ظرفیت های بانک شهر به سرانجام می رسد حضور مدیرعامل موسسه اعتباری ملل، در مراسم تشییع رییس جمهور فقید گسترش همکاری ها میان شهرداری کرج و بانک شهر، مسیر تکمیل پروژه های عمرانی را هموارتر می سازد مدیر عامل صندوق قرض الحسنه شاهد فرارسیدن سوم خرداد سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر را تبریک گفت

1

طرح خدمات و امداد نوروزی زیر ذره بین مدیران ایساکو و امداد خودرو‌ ایران

  • کد خبر : 67020
  • 02 فروردین 1402 - 15:17
طرح خدمات و امداد نوروزی زیر ذره بین مدیران ایساکو و امداد خودرو‌ ایران

مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در بازدید میدانی از نمایندگی‌های شهر تهران و ناوگان شرکت امداد خودرو ایران در ایام نوروز روند رسیدگی به نیازها و درخواست‌های مشتریان را مورد ارزیابی قرار دادند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایکوپرس- مدیرعامل و معاونان شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) در ادامه اجرای طرح خدمات و امداد نوروز ۱۴۰۲، امروز چهارشنبه دوم فروردین ماه، از تعدادی از نمایندگی‌های مرکزی، نمایندگی‌های کشیک، ناوگان و پایگاه‌های امدادرسانی به صورت میدانی بازدید کردند. 
به گزارش روابط عمومی شرکت ایساکو، مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به همراه معاونان این شرکت با هدف پایش و سنجش حسن اجرای طرح امداد و خدمات نوروزی سال ١۴٠٢ به هم‌وطنان در تعطیلات، بازدیدهای نظارتی خود را ادامه دادند.
بنابراین گزارش، بابک سلاجقه و هیات همراه با مراجعه به تعدادی از نمایندگی‌های مرکزی استان تهران ضمن تقدیر از همکارانی که در تعطیلات نوروزی در محل کار خود حاضر هستند و به هم‌وطنان خدمت‌رسانی می‌کنند، از نحوه ارایه خدمات به مشتریان بازدید کردند.
مدیرعامل ایساکو در خلال این بازدید گفت: پایش اجرای صحیح طرح امداد و خدمات نوروزی توسط ایساکو از جمله برنامه‌هایی است که در تمام طول اجرای طرح انجام می‌شود تا اگر کم و کاستی در ارایه خدمات به هم‌وطنان وجود دارد، اصلاح شود؛ زیرا رضایت‌مندی مشتریان از امداد و خدمات همواره سرلوحه حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو بوده است.
ماشااله وردینی، معاون خدمات پس از فروش ایساکو نیز در جریان این بازدیدها گفت: همه تلاش کارکنان ایساکو در این ایام بر این محور استوار است که در کم‌ترین زمان ممکن خدمات با کیفیت به هم‌وطنان ارایه شود تا بتوانند از تعطیلات نوروزی بهره ببرند. 
وردینی تصریح کرد: در طول سال پایش اطلاعات از نمایندگی‌های ایساکو در سراسر کشور انجام شده است و با استفاده از این اطلاعات قطعات پرمصرف و عیوب احتمالی پیش‌بینی و تامین قطعات در شبکه انجام شده است تا در کم‌ترین زمان ممکن خدمات با کیفیت و استاندارد به مشتریان گرامی ارایه شود. 
میرحسینی مدیرعامل شرکت امدادخودرو ایران نیز گفت: همکاران امدادگر ما در حد امکان، تلاش می‌کنند خودروهای نیازمند خدمات در محل تعمیر شوند و به راه خود ادامه دهند تا هم‌وطنان از تعطیلات خود لذت ببرند، اما در صورت عدم رفع ایراد در محل، خودرو به یکی از نمایندگی‌های مجاز مشارکت‌کننده در طرح نوروزی انتقال داده می‌شود. ضمن آن‌که تعدادی از تماس گیرندگان با تلفن ۰۹۶۴۴۰ یعنی مرکز پاسخ‌گویی هوشمند ایران‌خودرو با دریافت مشاوره تلفنی از همکاران متخصص ما قادرند برخی مشکلات را بدون نیاز به مراجعه حضوری امدادگر رفع کنند. 
گفتنی است، طرح امداد و خدمات نوروزی سال ١۴٠٢ ایران خودرو از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ آغاز شده و به مدت ۲۰ روز تا ۱۴ فروردین سال جاری ادامه خواهد یافت. 
شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ امدادخودرو ایران، وب‌سایت www.096440.com  و اپلیکیشن‌ ایساکو، درگاه‌های ثبت درخواست هم‌وطنان در خصوص دریافت خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=67020

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.