• امروز : پنج شنبه - ۲۳ اسفند - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

قدردانی از حمایت های بانک شهر برای کمک به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی دکتر احمدی: ظرفیت های بانک شهر می تواند به تسریع طرح های گردشگری کمک کند انعقاد دو تفاهمنامه راهبردی میان بانک ملت و گروه مپنا/ توسعه و احداث نیروگاه های تجدیدپذیر و شبکه شارژ خودروهای برقی در دستور کار قرار گرفت امضای تفاهم‌نامه همکاری میان بانک ملی ایران و سازمان زندان‌ها نرخ حق الوکاله بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۴ تعیین شد سیصد و دوازدهمین شماره مجله «سفیر» منتشر شد افزایش سقف برداشت وجه نقد از خودپردازهای موسسه اعتباری ملل «تسویه‌یار» بانک صادرات ایران رونمایی شد/ محسن سیفی: ارتباط بانک صادرات ایران با بازار سرمایه عمق و سرعت بیشتری می‌یابد پرداخت بیش از ۴۱ هزار میلیارد ریال سهم‌الشرکه به واحدهای نهضت ملی هرمزگان دیدار مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران با خانواده شهید حاج محمدیان ایران صدای ایران را بیمه کرد ؛ بیمه نامه ۵۰ میلیارد ریالی برای حنجره سالار عقیلی

3

ضرورت عرضه کالا و محصولات باکیفیت ایرانی

  • کد خبر : 21614
  • 31 مرداد 1400 - 14:03
ضرورت عرضه کالا و محصولات باکیفیت ایرانی

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: عرضه کالا و محصولات باکیفیت ایرانی جهت رفاه حال مردم باید سرلوحه کار تمامی تولیدکنندگان، صنعت‌گران و ارائه‌دهندگان خدمات قرار گیرد تا مردم با اطمینان و رغبت به سمت انتخاب و مصرف کالاهای ایرانی سوق یابند. تجارت گردان – حمیدرضا عظیمیان در گفت‌وگو با خبرنگار فولاد با اشاره به اهمیت […]

تجارت گردان – حمیدرضا عظیمیان در گفت‌وگو با خبرنگار فولاد با اشاره به اهمیت تولید محصول باکیفیت ایرانی اظهار کرد: رکورد بازده کیفی شرکت فولاد مبارکه از آن‌جا مهم است که تمام نواحی تولیدی بالاترین عملکرد کیفی خود را در سال ۱۴۰۰ با توجه به حجم و ظرفیت تولید محصولات کیفی به دست آوردند.

وی افزود: در اردیبهشت ماه سال جاری، هم‌زمان با رشد چشم‌گیر تولید شرکت فولاد مبارکه، بالاترین بازده کیفی محصولات در نواحی فولادسازی، نورد گرم، نورد سرد و فولاد سبا به دست آمد که منجر به کسب رکورد ۹۱% در کل شرکت و بهبود ۲% نسبت به مشابه سال قبل شد.

ارتقای کیفیت محصولات داخلی احترام به اعتماد و انتخاب آن‌هاست

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: ارتقای کیفیت کالاها و محصولات داخلی از مهم‌ترین ضروریات در ایجاد جایگاه مناسب برای محصولات ایرانی در بازارهای داخلی و جهانی و نیز در اذهان مصرف‌کنندگان و در واقع احترام به اعتماد و انتخاب آن‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: عرضه کالا و محصولات باکیفیت ایرانی جهت رفاه حال مردم باید سرلوحه کار تمامی تولیدکنندگان، صنعت‌گران و ارائه‌دهندگان خدمات قرار گیرد تا مردم با اطمینان و رغبت به سمت انتخاب و مصرف کالاهای ایرانی سوق یابند.

فولاد مبارکه به کیفی‌سازی محصولات خود اهتمام ویژه‌ای دارد

عظیمیان اذعان داشت: در راستای تحقق شعار سال، شرکت فولاد مبارکه به عنوان سازمانی متعالی و پیشرو همگام با رکورد کمی در تولید به کیفی‌سازی محصولات اهتمام ویژه‌ای دارد.

وی تصریح کرد: اگرچه هدف‌گذاری در بنگاه‌های اقتصادی بزرگ بر افزایش کمی محصولات تولیدی است اما در شرکت فولاد مبارکه و ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم، شاخص کیفیت محصولات هم هدف‌گذاری شده است؛ چنانچه محدودیت‌های تأمین انرژی به ویژه برق برطرف شود متناسب با ارتقای کمی تولید فولاد خام کیفی‌سازی محصولات شرکت فولاد مبارکه محقق می‌شود.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه عنوان داشت: در سال گذشته نسبت به سال ۹۸، تمام پارامترهای کیفی شامل ذوب های خارج از استاندارد و کاهش عیوب محصولات تولیدی در فولاد مبارکه با بهبود ۰٫۵ تا ۲٫۵ درصدی همراه بود که باید نسبت به مقیاس تولید ۷ میلیون تن فولاد خام سنجیده شود.

رکورد کیفی‌سازی محصولات از تاریخ شکل‌گیری شرکت فولاد مبارکه ثبت شد

وی اضافه کرد: روند کیفی‌سازی محصولات در شرکت فولاد مبارکه در ابتدای سال ۱۴۰۰ تداوم داشت و در اردیبهشت ماه رکورد کیفی‌سازی محصولات از تاریخ شکل‌گیری شرکت فولاد مبارکه ثبت شد و بازده کیفی محصولات شرکت فولاد مبارکه به ۹۱ درصد رسید.

عظیمیان با تأکید بر این‌که علی‌رغم افزایش کمی تولیدات در فولاد مبارکه از کیفیت محصولات کاسته نشد، بیان کرد: کیفی‌سازی محصولات در ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد مبارکه شامل ذوب‌های خارج از استاندارد با ۲٫۳۵ درصد و میزان بهبود ۰٫۲۸ درصدی همراه بود که بهترین شاخص کیفی در این بخش است و مهم‌ترین پارامتر بازده کیفی محصولات تولیدی در شرکت فولاد مبارکه محسوب می شود.

وی ادامه داد: میزان عیوب تختال در ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد مبارکه در اردیبهشت ماه سال جاری برابر ۷٫۶ درصد بود که سهم مهمی در بازده کیفی محصولات شرکت فولاد مبارکه دارد؛ یکی از پارامترهای سنجش کیفی محصولات این ناحیه درصد ناخالصی نورد گرم با منشأ فولادسازی است که در ناحیه نورد سرد و شرکت‌های بهره‌بردار محصول تختال شناسایی می‌شود و در اردیبهشت سال جاری به ۲٫۵۲ درصد کاهش یافت و به پایین‌ترین مقدار ممکن در دو سال گذشته رسید.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در پایان اضافه کرد: بازده کیفی ناحیه فولادسازی شرکت فولاد مبارکه در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به ۹۵٫۳ درصد افزایش یافت که میزان بهبود این بازده یک رکورد بالا برای این صنعت محسوب می‌شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=21614

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.