• امروز : چهارشنبه - ۱۷ بهمن - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک مسکن با آرمان‌های امام خمینی (ره) پیام مدیرعامل شرکت بیمه آسماری به مناسبت دوازدهمین سالروز تاسیس شرکت آی بی کراد برترین سکوی تامین مالی جمعی کشور شد تجدید بیعت کارکنان بانک توسعه صادرات ایران با آرمان‌های امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی تجدید میثاق مدیرعامل و دیگر کارکنان بانک صنعت و معدن با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) تبیین اهداف عملکردی بانک صادرات ایران در استان البرز تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک سپه با آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی: سوددهی و خدمات پست بانک ایران هرسال بیشتر می‌شود با رشد ۴۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته؛ بانک ملت ۹۵٫۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات حمایتی پرداخت کرد تمدید گواهینامه‌های استاندارد بین‌المللی برای هفتمین سال پیاپی از سوی بیمه تعاون واریز سود دوره  بهمن ماه ۱۴۰۳ صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی

2

سیصد و یازدهمین شماره نشریه سفیر منتشر شد

  • کد خبر : 100007
  • 18 دی 1403 - 18:45
سیصد و یازدهمین شماره نشریه سفیر منتشر شد

سیصد و یازدهمین شماره نشریه “سفیر”، ویژه آبان و آذرماه ۱۴۰۳، با محوریت “همایش تأمین مالی تولید از بنگاه داری به بنگاه‌سازی” منتشر شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این شماره به بررسی موضوعات کلیدی و مهم در حوزه بانکداری و اقتصاد پرداخته و تلاش کرده است تا ضمن ارائه تحلیل‌ها و مقالات تخصصی، تصویری جامع از آخرین دستاوردها و تحولات بانک ملی ایران ارائه دهد.

نشریه داخلی بانک ملی ایران “سفیر”، که به‌عنوان یکی از منابع مهم و معتبر در حوزه اطلاع‌رسانی داخلی بانک شناخته می‌شود، در سیصد و یازدهمین شماره خود با مجموعه‌ای از موضوعات متنوع و ارزشمند به استقبال مخاطبان خود آمده است.

این شماره با تمرکز بر “همایش تأمین مالی تولید از بنگاه داری به بنگاه‌سازی” نگاهی ویژه به تأمین مالی پایدار و نقش بانک‌ها در تقویت تولید ملی دارد. 

در همین راستا، مطالبی مانند “نقش بانک ملی ایران در اصلاح قوانین بانکی”، “هدف‌گذاری تقویت بنگاه‌ها و تسهیل تأمین مالی” به تفصیل بررسی شده‌اند.

همچنین در این شماره، مقالاتی درباره اهمیت مشتری‌مداری در موفقیت شعب، نقش تجربه کاربری دیجیتال در بانکداری هوشمند و روانشناسی برخورد با مشتری ارائه شده است.

 موضوعاتی چون بازاریابی ورزشی، تبلیغات محیطی در بانکداری و تحلیل مدرن از مدل‌های توسعه بانکداری نیز در این شماره جایگاه ویژه‌ای دارند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=100007

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.