• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
1

سلام تکافل، با ارائه محصول تکافل مبتنی بر فن‌آوری کشاورزی پارامتریک تاب‌آوری کشاورزان را افزایش می‌دهد

  • کد خبر : 50591
  • 04 مرداد 1401 - 7:17
سلام تکافل، با ارائه محصول تکافل مبتنی بر فن‌آوری کشاورزی پارامتریک تاب‌آوری کشاورزان را افزایش می‌دهد

مطلب علمی با موضوع به کارگیری فن‌آوری در ارائه پوشش پارامتریک تکافل محصولات کشاورزی توسط شرکت سلام تکافل در پایگاه تازه‌های بیمه ایران و جهان وب‌سایت پژوهشکده بیمه منتشر شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از  روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، شرکت سلام تکافل، فن‌آوری‌های نوین را در راستای ارائه پوشش پارامتریک تکافل محصولات کشاورزی در استان پنجاب پاکستان به کار گرفته است که با استفاده از تصاویر ماهواره‌ای، پرداخت خسارت بیمه‌گذاران را به صورت خودکار و بدون نیاز به تشکیل پرونده خسارت، انجام می‌دهد.
هدف سلام تکافل این است که بخش کشاورزی را از طریق توانمندسازی کشاورزان برای تاب‌آوری بیشتر، رونق بخشد. در این راستا با بازیگران مختلف زیست‌بوم زنجیره ارزش مانند دولت، سازمان‌های فن‌آوری کشاورزی، سازمان‌های غیرانتفاعی، بانک‌ها و مؤسسات مالی، مؤسسات تأمین مالی توسعه، تهیه‌کنندگان سم دفع آفات، کود و دانه‌های گیاهی و غیره مشارکت و همکاری دارد. سلام تکافل بر این باور است که با همکاری سایر بازیگران بتواند اثار معناداری خلق و تاب‌آوری کشاورزان به ویژه در رابطه با تغییرات اقلیم را افزایش دهد.
با تأکید بر شمول مالی که بخشی از اهدف توسعه پایدار سازمان ملل می‌باشد، شرکت سلام تکافل متعهد است تا اثرات اجتماعی آتی خود را با شمول مالی هم‌سو کند.

ادامه خبر را در پایگاه خبری تازه‌های بیمه‌ایران و جهان وب‌سایت پژوهشکده بیمه به نشانی https://tazeha.irc.ac.ir/fa-IR/tazeha.irc.ac/5476/news/view/17696/5411/Staging/ مشاهده فرمایید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=50591

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.