• امروز : شنبه - ۵ خرداد - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

«دنا جوانان» مرداد امسال روانه بازار می‌شود سقف فردی تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی مشاغل خانگی به ۱٫۵۰۰ میلیون ریال و سقف کارفرمایی به ۴۰٫۰۰۰ میلیون ریال افزایش یافت شفافیت بیمه سامان مورد تقدیر رییس مرکز اطلاعات مالی قرار گرفت تمرکز اقدامات مسئولیت اجتماعی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بر توسعه آموزش مراسم تشییع رییس جمهور تحت پوشش بیمه حوادث شرکت بیمه حکمت صبا قرار گرفت پرداخت بیش از ۲هزار میلیاردریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک کارآفرین “همراه شهر پلاس” بانک شهر را تنها از منابع معتبر دریافت کنید طرح های توسعه‌ای شرکت ملی مس با استفاده از ظرفیت های بانک شهر به سرانجام می رسد حضور مدیرعامل موسسه اعتباری ملل، در مراسم تشییع رییس جمهور فقید گسترش همکاری ها میان شهرداری کرج و بانک شهر، مسیر تکمیل پروژه های عمرانی را هموارتر می سازد مدیر عامل صندوق قرض الحسنه شاهد فرارسیدن سوم خرداد سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر را تبریک گفت

2

رونمایی از برند تجاری صادراتی قالی کلاردشت

  • کد خبر : 45154
  • 23 اردیبهشت 1401 - 12:42
رونمایی از برند تجاری صادراتی قالی کلاردشت

عارف مشعشعی، پایه گذار و بانی برند تجاری قالی کلاردشت، بازاریابی تخصصی فرش دستباف را گام مهمی در توسعه صادرات فرش دستباف منطقه دانست.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران، فرح ناز رافع رئیس مرکز ملی فرش ایران در این مراسم گفت:: «طرح و رنگ زیبای فرش کلاردشت به زیبایی این هنر افزوده است و این فرش حاصل سرپنجه‌های هنرمندانه زنان و مردان این منطقه است.»
رئیس مرکز ملی فرش ایران خاطرنشان کرد: «ثبت نشان تجاری فرش دستباف کلاردشت مقدمه یک کار بزرگ در کشور است»
در ادامه عارف مشعشعی، بنیان گذار برند تجاری قالی کلاردشت و صاحب ،بزرگ ترین واحد تولیدی فرش دستباف استان مازندران با اشاره به این که نگاه ما نگاهی فرهنگی و  آمیخته به حب و نزدیکی به سرزمین ابا اجدادیمان کلاردشت زیباست اظهارداشت: اگر فعالیت تجاری هم به صورت گسترده انجام شود، برای اشتغال زایی توسعه و رونق اقتصادی این شهر رقم خورده است چرا که ما با ارائه قالی کلاردشت که معرف و آیینه تمام نمای فرهنگ و اداب رسوم و تاریخ و طبیعت این منطقه است، سفیری فرهنگی برای از یکی از بکر ترین نقاط گردشگری ایران نیز خواهیم بود.
 وی افزود: ما فعالیت خودمان را به صورت زیربنایی و پایه شروع کردیم و در اولین گام درباره تاریخ و پیشینه قالیبافی در کلاردشت تحقیق و مطالعه کردیم و سپس  برای تکمیل پرونده ثبت جهانی نشان جغرافیایی کلاردشت اقدام کردیم افزود: طی نظر سنجی های گسترده و میدانی علت عدم اقبال مردم کلاردشت از فرش بومی خودمان رو جویا شدیم، که با بررسی دقیق تمام نظرات، همفکری و تحقیق به رفع موانع  عدم استقبال از فرش کلاردشت که سنگینی و  غیرقابل شستشو بودن بوی پشم، تنوع کم و…از جمله آنهاست، بر امدیم.
مشعشعی تصریح کرد: در آینده نزدیک نسلی تازه از فرش کلاردشت با حفظ اصالت آن ، را به بازار عرضه می کنیم و با توسعه تجاری سازی فعالیت های مجموعه قالی کلاردشت، نسبت به بازاریابی تخصصی فرش دستباف کلاردشت از روش های گوناگون از جمله بستر سازی، تبلیغات مطالعه میدانی، اینترنتی، سازمانی، شرکت در نمایشگاه های داخلی و خارجی، مذاکرات b۲b و حضوری با تجار فرش داخل و خارج تلاش می کنیم تا بتوانیم در صنعت فرش دستباف ایران سهمی موثر داشته باشیم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=45154

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.