• امروز : جمعه - ۲۳ آذر - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

بیمه سامان حامی دوازدهمین دوره ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه کشور انتصاب مدیری دیگر در بیمه ایران از میان کارکنان بانک سینا با هدف رونق اشتغال و ایجاد درآمد پایدار از شرکت‌های تولیدی و صنعتی حمایت می‌کند پاسخگویی برخط مدیران بانک ملت به سوالات سهامداران به‌پرداخت ملت؛ بزرگ‌ترین میزبان تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی ، ابزار پذیرش موبایلی و پرداخت قبض و خرید شارژ به حساب‌ بانک دی در «طرح فروش محصولات جدید ایران‌خودرو» ثبت‌نام کنید حضور بانک صادرات ایران در نمایشگاه بیمارستان‌سازی با توسعه خدمات «دکترلند» به کادر درمان بهبود شاخص‌های عملکردی بانک صادرات ایران به نفع سهامداران شرکت در طرح فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو با حساب وکالتی بانک آینده اعطای لوح تقدیر مدیر برگزیده جهادی کشور به مدیرعامل بیمه ایران اعلام شعب کشیک بانک سرمایه در استان تهران در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه مورخ ۲۱ و ۲۲ آذر ‏۱۴۰۳

6

خدمت ارزنده بانک ملی ایران به نابینایان

  • کد خبر : 629
  • 26 مهر 1399 - 12:31
خدمت ارزنده بانک ملی ایران به نابینایان

انک ملی ایران به مناسبت روز جهانی نابینایان (عصای سفید) و در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود، سرویس صدای راهنما و میانبرهای آسان ساز را روی دستگاه های BTM برای سرویس دهی به این دسته از مشتریان عزیز فعال کرده است.

به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ۲۴ مهر روز جهانی عصای سفید است و در حال حاضر ۱۵۰ هزار نفر در کشور نابینا و ۶۰۰ هزار نفر کم بینا تخمین زده می‎شوند که بهره مندی این افراد از حقوق اجتماعی خود مانند دریافت خدمات بانکی یکی از دغدغه های مهم بانک ملی ایران است.بر همین اساس سرویس صدای راهنما (استاتیک و پویا) و میانبرهای آسان ساز روی دستگاه‌های خودپرداز هوشمند (BTM) فعال شده که این سرویس بر اساس تست کاربردپذیری انجمن نابینایان، مورد تایید و رضایت قرار گرفته است.با این خدمت، امکان استفاده از عملیات بانکی با استفاده از کدهای دستوری و همچنین تکنولوژی تبدیل متن به صدا برای نابینایان فراهم شده است.لازم به ذکر است، BTM یک پلتفرم و راهکار یکپارچه و هوشمند برای پایانه‌های بانکی است که هدف اصلی‌ آن ارائه خدمات بانکی هوشمند و یکپارچه به مشتریان از طریق کانال‌های مختلف است.به عبارت دیگر، دسترس‌پذیری کانال‌های مختلف بانکی برای اقشاری مانند نابینایان و کم‌بینایان که ممکن است به‌راحتی نتوانند از این کانال‌ها استفاده کنند از ویژگی‌های BTM است و این محصول بسیاری از کارهایی که مشتری انجام می‌دهد را به خاطر می‌سپارد تا برای مراجعات بعدی، کار مشتری را تسهیل و تسریع کند.روشندلان عزیز می‌توانند جهت استفاده از این سامانه، به خودپرداز هوشمند (BTM) مراجعه کرده و با انتخاب کدهای دستوری مختلف تعریف شده مانند دریافت وجه عدد ۱۲۰، دریافت مانده عدد ۱۳۰، انتقال وجه عدد ۱۴۰ و… که برای فرد خوانده می‎شود، خدمات مورد نظر خود را دریافت کنند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.