• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

توسعه بیمارستان تامین اجتماعی کوثر بروجرد در دستور کار است

  • کد خبر : 991
  • 28 مهر 1399 - 22:30
توسعه بیمارستان تامین اجتماعی کوثر بروجرد در دستور کار است

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از طرح توسعه بیمارستان تامین اجتماعی کوثر بروجرد خبر داد.

 به گزارش رویداد خبربه نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر امیر عباس منوچهری در بازدید از طرح توسعه بیمارستان تامین اجتماعی کوثر بروجرد اظهار داشت: این طرح تا تیر ماه سال آینده به اتمام می رسد و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: با تشکیل کمیته شهرستانی، موانع طرح توسعه بیمارستان تأمین اجتماعی کوثر بروجرد رفع خواهد شد.

دکتر منوچهری در سفر دو روزه به استان لرستان، از بیمارستان های تامین اجتماعی خرم آباد و نرگس دورود نیز بازدید و از نزدیک روند ارائه خدمت به مراجعین را مورد بررسی قرار داد.

عباس گودرزی نماینده مردم شهرستان بروجرد در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید گفت: تمام موانع موجود برای تکمیل و افتتاح این طرح شناسایی و احصاء شده و جهت رفع موانع، در اختیار سازمان تامین اجتمماعی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: کمیته ای در شهرستان بروجرد نیز برای پیگیری رفع موانع و تسریع در انجام امور تشکیل شده است.

دکتر منوچهری همچنین در جلسه پیگیری مسائل و مشکلات توسعه بیمارستان کوثر بروجرد که با حضور نماینده مردم شهرستان بروجرد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار این شهرستان و رئیس این مرکز درمانی برگزار شد، با اشاره به کارهای در دست اجرای سازمان اظهار امیدورای کرد تا پایان تیرماه سال ۱۴۰۰، شاهد اتمام عملیات توسعه بیمارستان کوثر و افتتاح آن باشیم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.دکتر منوچهری با حضور در بیمارستان تأمین اجتماعی خرم آباد از بخش اورژانس و بخش بستری بیماران کرونایی بازدید و از نزدیک روند ارائه خدمت به این بیماران را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در جلسه شورای اداری مدیریت درمان استان لرستان ضمن تشریح برنامه های در دست اقدام سازمان از جمله اجرای طرح نسخه الکترونیک، بودجه عملکردی بیمارستانها، تسویه حساب مراکز درمانی طرف قرارداد و چارت تشکیلات، قول مساعد جهت حل مشکلات مطرح شده داد.دکتر منوچهری همچنین با حضور در بیمارستان نرگس دورود از نزدیک با مسائل و مشکلات این مرکز درمانی آشنا و طرح توسعه این بیمارستان را مورد ارزیابی قرار دادند. همچنین با حضور در درمانگاه شهدای کارگر دورود روند ارائه خدمت در این مرکز درمانی را مورد بررسی قرار داد.معاون درمان سازمان تامین اجتماعی ضمن ابراز رضایت از خدمت رسانی به بیمه شدگان، بر لزوم تکریم مراجعان و تلاش برای بهبود کیفیبت و کمیت خدمات تاکید کرد.

عباس گودرزی نماینده مردم شهرستان بروجرد در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه، با اشاره به خدمت رسانی مناسب در این مجموعه و نیاز شهرستان با توجه به آمار بالای بیمه شدگان بر ضرورت اتمام این پروژه حداکثر تا پایان دولت یازدهم تاکید کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=991

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.