• امروز : چهارشنبه - ۱۷ بهمن - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

حضور بیمه تعاون در نمایشگاه ایران کمیکال؛ ارائه راهکارهای بیمه‌ای برای صنایع شیمیایی/ تاکید علیپور یزدی برای تکریم مقام مشتری  فهرست ده استان برتر در فروش ده ماهه بیمه آسیا در سال ۱۴۰۳ گزارش تحلیلی آمار عملکرد ۱۰ ماهه بازار بیمه کشور افزایش مقیاس ترازنامه از مهمترین راهبردهای بانک سینا است مدیر حوزه مدیریت بانک دی منصوب شد فجر ملی/ حمایت بانک ملی ایران از جشنواره فیلم فجر اثرات فرهنگی مثبتی خواهد داشت با هدف حمایت از اشتغال و تولید و انجام مسئولیت‌های اجتماعی؛ پست بانک ایران در دولت چهاردهم ۲۵٫۷۷۸ میلیارد ریال تسهیلات اعطا کرده است فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در چهارمین مرحله از «طرح پیش‌فروش و فوق‌العاده شرکت ایران خودرو» در سال جاری به صورت غیرحضوری با شروع مرحله جدید ثبت نام خودروهای وارداتی ایران خودرو؛ مشتریان پست بانک ایران می‌توانند حساب خود را وکالتی کنند آغاز فرایند وکالتی‌کردن حساب‌ها برای خرید از محصولات ایران‌خودرو، در موسسه اعتباری ملل تعریف حساب وکالتی ویژه ثبت‌ نام محصولات ایران خودرو

4

بیمه پاسارگاد در نوزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی موفق به کسب ۴ عنوان شد

  • کد خبر : 98270
  • 17 آذر 1403 - 12:00
بیمه پاسارگاد در نوزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی موفق به کسب ۴ عنوان شد

بیمه پاسارگاد در نوزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی لوح و تندیس این رویداد را دریافت کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه پاسارگاد، در مراسم اعلام نتایج این جشنواره که معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران و کارشناسان روابط عمومی شرکت‌ها و موسسات مختلفی از شهرها و استان‌های مختلف کشور حضور داشتند، روابط عمومی بیمه پاسارگاد موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم در بخش‌های شبکه اجتماعی، آگهی و رپورتاژ ، پوستر و داستان سرایی شد.

بر این اساس دیپلم افتخار (به عنوان بالاترین رتبه جشنواره) و لوح و تندیس نوزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی توسط هیات داوران به فرید میر موسوی مدیر روابط عمومی بیمه پاسارگاد اعطا شد.

این آثار برابر مقررات جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی از تولیدات سال ۱۴۰۲ و شش ماه نخست ۱۴۰۳ تا کنون انتخاب شده و توسط هیات داوران جشنواره مورد ارزیابی قرار گرفت.
گفتنی است؛ جشنواره در بخش های ملی و استانی برگزار و همه روابط عمومی ها در بخش های دولتی و خصوصی مجاز به شرکت در آن بودند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=98270

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.