• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
0

برنامه‌ریزی خلاقانه برای جشن‌های خانوادگی در شرکت فولاد مبارکه

  • کد خبر : 88744
  • 22 اردیبهشت 1403 - 6:52
برنامه‌ریزی خلاقانه برای جشن‌های خانوادگی در شرکت فولاد مبارکه

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، اعلام کرد که با نگاه ویژه مجموعه مدیریت ارشد فولاد مبارکه، برنامه‌ریزی‌های خلاقانه برای جشن‌های خانوادگی با هدف ایجاد شور و نشاط بیشتر در دستور کار قرار گرفته‌ است.

محمد جواد براتی، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، از برنامه‌ریزی برای جشن‌های خانوادگی با زمینه خلاقیت و ایجاد شور و نشاط بیشتر توسط این شرکت خبر داد و گفت: در حال حاضر با نگاه ویژه مجموعه مدیریت ارشد فولاد مبارکه به ارزش و جایگاه خانواده، برای خانواده‌های کارکنان فولاد مبارکه برنامه‌ریزی ویژه‌ای انجام شده است. در واقع برنامه‌ریزی برای جشن‌های خانوادگی با زمینه خلاقیت و ایجاد شور و نشاط بیشتر در دستور کار فولاد مبارکه قرار گرفته و خوشبختانه این برنامه‌ها با استقبال اقشار مختلف کارکنان فولاد مبارکه و با سلیقه‌های مختلف روبرو شده است.

براتی از برگزاری موفقیت‌آمیز جشن روز دختر خبر داد و از تمامی دست‌اندرکاران برای تلاش‌هایشان قدردانی کرد. وی همچنین از همکارانی که به دلیل محدودیت‌های موجود نتوانستند در این جشن شرکت کنند، عذرخواهی نمود و اظهار داشت که تلاش خواهد شد تا در آینده این برنامه‌ها با ظرفیت بیشتری برگزار گردند.

براتی کارکنان فولاد مبارکه را از بهترین سرمایه‌های انسانی در صنعت دانست و تأکید کرد که برنامه‌های متنوعی برای تحکیم نظام خانواده و گرامیداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی در دستور کار قرار دارد. این برنامه‌ها به گفته وی، زمینه‌ساز گردهمایی خانواده‌ها و افزایش همدلی و اتحاد در میان کارکنان خواهد بود.

وی در پایان به اهمیت نگاه متعالی دین اسلام به زن و دختر اشاره کرد و بیان داشت که برگزاری این برنامه‌ها می‌تواند به بازنگری در مفاهیم کلیدی دینی و معرفتی کمک کند و این نگاه را در جوامع امروزی ترویج دهد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=88744

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.