• امروز : چهارشنبه - ۳ مرداد - ۱۴۰۳
0

باید به روش های نوین در ارائه خدمات روی بیاوریم

  • کد خبر : 90721
  • 03 تیر 1403 - 12:25
باید به روش های نوین در ارائه خدمات روی بیاوریم

مدیرعامل بیمه ایران به همراه عضو هیات مدیره و تعدادی از معاونین و روسای اداره کل از ساختمان پاسداران بازدید و با همکاران به گفتگو پرداخت.

محمدرضا کشاورز مدیرعامل بیمه ایران در بازدید از اداره کل آموزش و شعبه پاسداران با اشاره به لزوم شناسایی رفتار بیمه گزاران بر ارائه خدمات بهینه با استفاده از روش های نوین تاکید کرد.
وی ضمن اشاره به لزوم استفاده از تحلیل داده ها خاطرنشان کرد: بر روی تحلیل داده ها تاکید ویژه دارم چون با اینکار میتوانیم الگوی رفتاری بیمه گزاران را شناسایی کرده و تجربه خوشایند در ارائه خدمات برای آنها ایجاد کنیم.
کشاورز با اشاره به نقطه نظرات مطرح شده توسط همکاران افزود: باید به افزایش کارایی توجه جدی داشته باشیم و خود من روی بازسازی فرآیندها با توجه به شرایط رقابتی بازار و سختی جذب مشتری نگاه ویژه دارم و اساسا چاره ای جز رفتار مشتری محور در شرکت نداریم.
باید بتوانیم یک مزیت رقابتی برای شرکت بیمه ایران ایجاد کنیم به طوری که بیمه ایران در صنعت و نزد ذینفعان با این مزیت رقابتی شناخته شود
رییس هیات مدیره بیمه ایران از حضور در میان همکاران شعب اظهار خوشنودی کرد و گفت: در دیدار با همکاران ایده میگیرم و همین ایده ها میتواند در کمیته های بهبود عملکرد به راه حل برای مسائل شرکت تبدیل شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=90721

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.