• امروز : جمعه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

سرپرست اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد روابط‌عمومی موفق؛ در گرو اعتمادسازی و وفادارسازی مشتریان است نقش تاثیرگذار وزیر راه و شهرسازی در تقویت منابع مالی و ایفای تعهدات بانک مسکن/ سیاست‌های اعتباری ۱۴۰۴ بانک مسکن بر محوریت تجهیز منابع و ارتقاء تجربه مشتری بازدید مدیر عامل بانک ملی ایران از سی و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور پررنگ بانک رفاه کارگران در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران آغاز به کار سی‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حمایت بانک ملی ایران /بازدید مدیر عامل بانک ملی ایران از سی و ششمین نمایشگاه کتاب تهران سرپرست حوزه ریاست دفتر مدیرعامل و سرپرست مدیریت حراست و بازرسی منصوب شدند حفظ و صیانت از ارزش های شرکت برعهده مدیریت حراست و بازرسی است شعبه ارزی- ریالی بانک سینا در شهر جلفا افتتاح شد مجمع عمومی عادی سالیانه هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر برگزار شد سامان رحمان‌پور سرپرست مدیریت حوزه مدیرعامل بیمه تعاون شد

0

بانک ملی ایران در مسیر تحول: تمرکز بر مشتری‌مداری و بهبود تجربه مشتری

  • کد خبر : 104244
  • 25 فروردین 1404 - 12:17
بانک ملی ایران در مسیر تحول: تمرکز بر مشتری‌مداری و بهبود تجربه مشتری

کمیته تلفیق و کارگروه فنی تخصصی بانک ملی ایران با هدف تدوین برنامه پنج‌ساله راهبردی بانک برگزار شد و ارتقای تجربه مشتری، توسعه خدمات مالی و مولدسازی دارایی‌ها به‌عنوان اولویت‌های کلیدی بانک معرفی شدند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، نشست کمیته تلفیق و کارگروه فنی تخصصی تدوین برنامه پنج‌ساله راهبردی این بانک با حضور حسین قاسمی عضو هیات مدیره، حمیدرضا مختاریان عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ،محمدعقبایی معاون مالی ، بیژن نصرتی معاون بانکداری جامع، برخی روسای ادارات کل و اعضای این کمیته برگزار شد. 

این نشست با هدف جمع‌بندی نهایی و اولویت‌بندی اهداف و اقدامات بانک برای ۵سال‌ آتی تشکیل شد و بر ضرورت تحول در رویکردهای بانکداری تأکید داشت. 

حسین قاسمی، عضو هیات‌مدیره بانک ملی ایران، در این نشست با اشاره به اهمیت تعاملات سازنده و ارتباطات مؤثر در تحقق اهداف بانک، اظهار کرد: ارتقای بهبود تجربه مشتری، توسعه خدمات مالی نوآورانه و مولدسازی دارایی‌های منجمد از مهم‌ترین اولویت‌های بانک ملی ایران است.   

وی افزود: مشتری‌مداری نه‌تنها یک شعار، بلکه یک ضرورت استراتژیک برای آینده بانکداری است. بهبود تجربه مشتری به معنای درک عمیق‌تر نیازها، ارائه خدمات سریع‌تر و خلق ارزش پایدار برای مشتریان است.

حمیدرضا مختاریان عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک  نیز در ادامه این مراسم گفت: تمرکز بر مشتری‌مداری و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، بانک ملی ایران را به یکی از پیشروترین نهادهای مالی کشور تبدیل خواهد کرد. این رویکرد نه‌تنها رضایت مشتریان را افزایش می‌دهد، بلکه با جذب مشتریان جدید و تقویت اعتماد عمومی، جایگاه بانک را در نظام بانکی مستحکم‌تر خواهد کرد.

 در این نشست، اهداف و شاخص‌های مضمون مالی و اقدامات مرتبط با بانکداری جامع به‌دقت بررسی شد. همچنین، هم‌پوشانی برخی اقدامات با مضمون تحول دیجیتال مورد توجه قرار گرفت و تصمیمات لازم برای هم‌افزایی این حوزه‌ها اتخاذ شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=104244

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.