• امروز : شنبه - ۲۴ آذر - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

اعطای ”نشان فردوس“ به پاس اقدامات جهادی بانک سپه در حوزه محرومیت‌زدایی  اطلاعیه بانک سرمایه در خصوص تعطیلی شعب استان مازندران در تاریخ ۲۵ آذر ۱۴۰۳ اگزیم بانک ایران بازوی توسعه ای صنعت شکلات کشور شعبه شاهین ویلای بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان البرز افتتاح شد گام‌های استراتژیک برای تقویت همکاری‌های بین‌سازمانی و توسعه صنعت بیمه بانک پارسیان ۱۴ سپرده‌گذار را در دهمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبا شگفت‌زده کرد/ ۵ میلیارد ریال جایزه ویژه این قرعه کشی ثبت‌نام در طرح جدید ایران‌خودرو با حساب وکالتی بانک مسکن اساتید بین المللی، نمایندگان بیمه سامان را آموزش دادند مذاکرات بانک سینا و بانک VTB روسیه جهت تأمین مالی تجار ایرانی و روسی سندیکای بیمه‌گران ایران با مشارکت تمامی ذینفعان، طرح عملیاتی خود جهت مدیریت چالش‌های موجود میان شیوه‌های متعارف و نوظهور فروش محصولات بیمه‌ای را به بیمه مرکزی ارائه کند جزئیات فرایندهای مرتبط با پرداخت خسارت افت خودرو تشریح شد

8

بانک دی موفق به کسب گواهینامه استاندارد ISO10002 شد

  • کد خبر : 1288
  • 03 آبان 1399 - 15:16
بانک دی موفق به کسب گواهینامه استاندارد ISO10002 شد

در پی اقدامات مدیریت امور بازرسی بانک دی، گواهینامه استاندارد بین‌المللی سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان (ISO 10002:2018) از مؤسسه SGS سوئیس به این بانک اعطا شد.

 به گزارش رویداد خبربه نقل ازاداره روابط عمومی و تبلیغات، بانک دی به واسطه استقرار فرآیندهای نظام مند و موثر برای رسیدگی به شکایات مشتریان طی دو مرحله ممیزی توسط ارزیابان مؤسسه بین المللی SGS سوئیس و تایید انطباق فعالیت های صورت گرفته در زمینه رسیدگی به شکایات با الزامات استاندارد، موفق به دریافت گواهینامه استاندارد ISO10002;2018 شد.این ممیزی که با هدف تائید پایبندی به الزامات استاندارد و پیاده سازی فرآیندهای مدون در جهت استانداردسازی مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان انجام شد، اقدامات صورت گرفته در زمینه تدوین و جاری سازی روش اجرایی و سایر مستندات مرتبط در حوزه رسیدگی به شکایات مشتریان از جمله سامانه رسیدگی به شکایات مشتریان، دسترس پذیری برای اعلام شکایت، طراحی کانال های متعدد ارسال و دریافت شکایات مشتریان و تعریف پروژه های بهبود را مورد ارزیابی قرار داد که مدیریت امور بازرسی با همکاری مدیریت امور طرح و توسعه بانک دی با احراز شرایط لازم، موفق به دریافت گواهینامه استاندارد ISO10002;2018 شد.بر اساس این گزارش، تدوین مستندات مرتبط، برخورداری از رویکرد فرآیندی در رسیدگی به شکایات، تجزیه و تحلیل، بررسی و دسته بندی شکایات و کاهش زمان رسیدگی به شکایات از مهم ترین عوامل تایید صلاحیت بانک دی برای اعطای گواهینامه استاندارد بین‌المللی سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان بوده است.گفتنی است استاندارد  ISO10002;2018 یک راهنمای عمومی برای طراحی و پیاده سازی یک فرایند ثمربخش و کارا جهت رسیدگی به شکایات است که به سازمان ها کمک می کند تا از طریق تعریف پروژه های بهبود در جهت افزایش رضایتمندی مشتریان گام بردارند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=1288

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.