• امروز : جمعه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

سرپرست اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد روابط‌عمومی موفق؛ در گرو اعتمادسازی و وفادارسازی مشتریان است نقش تاثیرگذار وزیر راه و شهرسازی در تقویت منابع مالی و ایفای تعهدات بانک مسکن/ سیاست‌های اعتباری ۱۴۰۴ بانک مسکن بر محوریت تجهیز منابع و ارتقاء تجربه مشتری بازدید مدیر عامل بانک ملی ایران از سی و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور پررنگ بانک رفاه کارگران در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران آغاز به کار سی‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حمایت بانک ملی ایران /بازدید مدیر عامل بانک ملی ایران از سی و ششمین نمایشگاه کتاب تهران سرپرست حوزه ریاست دفتر مدیرعامل و سرپرست مدیریت حراست و بازرسی منصوب شدند حفظ و صیانت از ارزش های شرکت برعهده مدیریت حراست و بازرسی است شعبه ارزی- ریالی بانک سینا در شهر جلفا افتتاح شد مجمع عمومی عادی سالیانه هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر برگزار شد سامان رحمان‌پور سرپرست مدیریت حوزه مدیرعامل بیمه تعاون شد

0

بازیگران کف بازار بیمه را بیش از پیش دریابید

  • کد خبر : 104242
  • 25 فروردین 1404 - 12:16
بازیگران کف بازار بیمه را بیش از پیش دریابید

نمایندگان شرکت‌های بیمه در استان کرمانشاه در دیدار با رئیس کل بیمه مرکزی، دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی، در ادامه بازدیدهای از پیش اعلام نشده،  تنی چند از نمایندگان شبکه فروش در دیدار با پرویز خوشکلام خسروشاهی، دیدگاه و دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

بر اساس این گزارش، نماینده شرکت بیمه دی، مشکلات بهداشتی استان به دلیل نزدیکی به مرز، جاده‌های غیراستاندارد و شاخص فلاکت رابه عنوان موانع توسعه بیمه در استان کرمانشاه برشمرد و از نهاد ناظر بیمه خواست تا بیش از پیش از شبکه فروش استان‌ها حمایت کند.

نماینده دیگر این شرکت از ضرورت تقویت فرهنگ‌سازی سخن گفت و خواستار روشنگری در خصوص ظرفیت‌های صنعت بیمه در جامعه شد.

در ادامه یکی از همکاران شعبه شرکت بیمه دانا در کرمانشاه، نقص پرونده‌ها و بارگذاری اطلاعات نادرست از جمله شماره «شبا» بانکی را از عوامل مرتبط با شکایات بیمه‌ای عنوان کرد.

یکی از نمایندگان شرکت بیمه پاسارگارد با گلایه از تأخیر و به کارگیری روش نامناسب در پرداخت کارمزدها نسبت به ضرورت ایجاد انگیزه کافی و جذابیت لازم برای بازاریابان رشته بیمه‌های زندگی تأکید کرد.

نماینده دیگر این شرکت با ابراز نگرانی از آینده شغلی بازاریابان صنعت بیمه از رئیس شورای عالی بیمه خواست تا با اصلاح آیین‌نامه‌های مرتبط با شبکه فروش، زمینه مناسب را برای ثبات شغلی فعالان خط مقدم صنعت بیمه، فراهم کند.

گفتنی است در این بازدیدها برخی از بیمه‌گذاران نیز حضور رئیس کل بیمه مرکزی در استان را غنیمت شمردند و مشکلات موجود در حوزه پرداخت خسارت و موارد دیگر را مطرح کردند.

شایان ذکر است پرویز خوشکلام خسروشاهی در این بازدید شش ساعته به ابهامات موجود پاسخ داد و آمادگی بیمه مرکزی برای رفع مشکلات مربوط به حیطه وظایف و اختیارات قانونی نهاد ناظر را اعلام کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=104242

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.