• امروز : چهارشنبه - ۱۷ بهمن - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک مسکن با آرمان‌های امام خمینی (ره) پیام مدیرعامل شرکت بیمه آسماری به مناسبت دوازدهمین سالروز تاسیس شرکت آی بی کراد برترین سکوی تامین مالی جمعی کشور شد تجدید بیعت کارکنان بانک توسعه صادرات ایران با آرمان‌های امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی تجدید میثاق مدیرعامل و دیگر کارکنان بانک صنعت و معدن با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) تبیین اهداف عملکردی بانک صادرات ایران در استان البرز تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک سپه با آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی: سوددهی و خدمات پست بانک ایران هرسال بیشتر می‌شود با رشد ۴۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته؛ بانک ملت ۹۵٫۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات حمایتی پرداخت کرد تمدید گواهینامه‌های استاندارد بین‌المللی برای هفتمین سال پیاپی از سوی بیمه تعاون واریز سود دوره  بهمن ماه ۱۴۰۳ صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی

3

انتشار نتایج پیمایش ملی ارزیابی بیمه‌های تجاری در زندگی شهروندان ایرانی

  • کد خبر : 98352
  • 18 آذر 1403 - 12:36
انتشار نتایج پیمایش ملی ارزیابی بیمه‌های تجاری در زندگی شهروندان ایرانی

نتایج پیمایش ملی پیرامون ارزیابی شهروندان ایرانی از عملکرد بیمه‌های تجاری توسط آقای عباس عبدی تحلیلگر برجسته مسائل اقتصادی کشور ارائه شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، بیمه‌های تجاری پس از چندین دهه فعالیت در کشور، از نظر موضوع فعالیت و نیز از نظر شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات بیمه‌ای، گسترش قابل ملاحظه‌ای داشته است و امروزه، بسیاری از مردم به دلایل و شیوه‌های مختلف از پوشش‌های بیمه‌ای استفاده می‌کنند.
بر این اساس و با توجه به سابقه و گستره فعالیت صنعت بیمه در کشور، پیمایش ملی پیرامون وضعیت و جایگاه بیمه‌های بازرگانی از نگاه شهروندان ایرانی از نمونه ۲۰۰۵ نفری از جمعیت آماری افراد بالای ۱۸ سال بر حسب نسبت استانی و با توزیع نمونه بر اساس گروه‌های سنی، جنسی و شهری –روستایی، انجام شده و نتایج آن توسط آقای عباس عبدی تحلیلگر برجسته مسائل اقتصادی کشور در همایش ملی بیمه و توسعه ۱۴۰۳ ارائه گردید.
در این پیمایش، ابعاد گوناگونی از جمله «تداعی معنی بیمه»، «شمول بیمه‌ها و شرکت‌های بیمه»، «آگاهی و ارتباطات بیمه‌ای»، «ارزیابی از فرایند صدور بیمه‌نامه»، «ارزیابی از فرایند دریافت خسارت و هزینه»، «میزان اعتماد به بیمه‌های تجاری»، «ارزیابی نقش بیمه‌های تجاری»، «ارزیابی فرایند شکایت از بیمه‌های تجاری»، «ارزیابی کلی از بیمه‌های تجاری» و «مقایسه ارزیابی‌ها بر حسب ویژگی‌های فردی و اجتماعی پاسخگویان» مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است.
برای مشاهده و دریافت خلاصه نتایج حاصل از «پیمایش ملی ارزیابی بیمه‌های تجاری در زندگی شهروندان ایرانی» به فایل پیوست مراجعه نمایید.

نتایج پیمایش ملی ارزیابی بیمه‌های تجاری در زندگی شهروندان ایرانی

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=98352

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.