• امروز : چهارشنبه - ۹ خرداد - ۱۴۰۳
1

ارزش آفرینی برای مشتریان، جریان پایدار رشد صنعت بیمه است

  • کد خبر : 88489
  • 14 اردیبهشت 1403 - 11:33
ارزش آفرینی برای مشتریان، جریان پایدار رشد صنعت بیمه است

معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی، با اشاره به اینکه ذائقه‌ مشتریان به سمت شخصی سازی حرکت کرده و ارائه‌ محصولات تکمیلی نیز باعث مشتری‌مداری شده است، گفت: کسب و کاری که این موارد را مدنظر قرار دهد، اقدام به ارزش‌آفرینی کرده که جریان پایدار رشد و توسعه را رقم می‌زند.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی، دکتر علی بنیادی نائینی که در همایش سراسری مدیران شرکت بیمه دی سخن می گفت با اشاره به سخت بودن رقابت در جهان آینده، افزود: در فضای کسب و کار آتی، اگر رهبر نباشیم یا خوب تقلید نکنیم، یعنی منفعل هستیم و این به معنای از دست دادن سهم بازار و رفتن به سوی فروپاشی خواهد بود.

وی اظهار کرد: از این رو برنامه ریزی بر پایه‌ مطالعات جامعه شناختی و رفتار‌شناسی مشتریان بسیار حائز اهمیت است.بنیادی بر ضرورت محور بودن مشتریان در تمامی کسب و کار‌ها از جمله صنعت بیمه تاکید کرد و توجه به تفاوت نسل‌ها و تغییر ذائقه‌‌ی آن‌ها را ضروری دانست.

معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی با اشاره به اهمیت آموزش و یادگیری افزود: امروزه شرکت‌ها و سازمان‌‌هایی موفق خواهند بود که به دانسته‌های دیروز بسنده نکنند چرا که دانش‌های پیشین، بر اساس مطالعه و رصد مشتریان نسل‌های قبلی استوار بوده است.

وی اظهار کرد: این بدین معنا است که با توجه به تفاوت نسل‌های فعلی و تغییراتی که در ذائقه‌ی مشتریان فعلی پدید آمده، باید اطلاعات و دیتاهای خود را به روز کنیم.معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی گفت: مشتریان امروز، نحوه‌ خرید بیمه‌نامه به روش‌های سنتی را نمی‌پسندند و تمایل دارند از طریق فن‌آوری‌های روز و اپلیکیشن‌ها، فرآیندهای بیمه‌ای خود را انجام دهند و این، به معنای لزوم سرعت‌بخشی و آسان‌سازی در صنعت بیمه است.

بنیادی ضرورت توجه به نقش زمان را یادآور شد و ادامه داد: سازمان‌ها به ویژه بنگاه‌های اقتصادی خدمت‌رسان، می‌بایست امر آینده پژوهشی را مدنظر و توجه قرار داده و با پیش‌بینی تکنولوژی و سلیقه‌ مشتریان در پنج سال آینده، آن را به الگویی برای کسب و کار خود تبدیل کرده و فرآیندهای اجرایی آن‌را پیش‌بینی کنند.

در همایش دو روزه‌ مدیران بیمه دی با عنوان “جهش فروش و یکپارچگی سامانی” دوازدهم اردیبهشت ماه با حضور مدیرعامل، معاونین و اعضای هیئت مدیره در شهر شیراز آغاز به کار کرد.در روز اول این همایش، دکتر حمیدرضا صفی خانی رئیس هیأت مدیره شرکت بیمه دی، قزل سفلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان فارس، دکتر استادهاشمی رئیس کل بیمه مرکزی حضور داشته و به ایراد سخنرانی پرداختند.امروز (پنجشنبه) ۱۳ اردیبهشت و در دومین روز این اجلاس مهندس طاهر موهبتی مدیرعامل شرکت بیمه دی نیز سخنرانی خواهد داشت.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=88489

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.