• امروز : شنبه - ۵ خرداد - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

«دنا جوانان» مرداد امسال روانه بازار می‌شود سقف فردی تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی مشاغل خانگی به ۱٫۵۰۰ میلیون ریال و سقف کارفرمایی به ۴۰٫۰۰۰ میلیون ریال افزایش یافت شفافیت بیمه سامان مورد تقدیر رییس مرکز اطلاعات مالی قرار گرفت تمرکز اقدامات مسئولیت اجتماعی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بر توسعه آموزش مراسم تشییع رییس جمهور تحت پوشش بیمه حوادث شرکت بیمه حکمت صبا قرار گرفت پرداخت بیش از ۲هزار میلیاردریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک کارآفرین “همراه شهر پلاس” بانک شهر را تنها از منابع معتبر دریافت کنید طرح های توسعه‌ای شرکت ملی مس با استفاده از ظرفیت های بانک شهر به سرانجام می رسد حضور مدیرعامل موسسه اعتباری ملل، در مراسم تشییع رییس جمهور فقید گسترش همکاری ها میان شهرداری کرج و بانک شهر، مسیر تکمیل پروژه های عمرانی را هموارتر می سازد مدیر عامل صندوق قرض الحسنه شاهد فرارسیدن سوم خرداد سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر را تبریک گفت

2

اجرای ۲۱ پروژه زیرساختی و توسعه‌ای در حوزه لجستیک ایران‌خودرو در سال۱۴۰۳

  • کد خبر : 88116
  • 04 اردیبهشت 1403 - 16:49
اجرای ۲۱ پروژه زیرساختی و توسعه‌ای در حوزه لجستیک ایران‌خودرو در سال۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت ایسیکو گفت: برای ایجاد فرآیندهای کیفی، توسعه سیستم‌های کیفی، طرح نظارت سه سطحی و استانداردسازی ناوگان‌های حمل، در سال جاری هفت پروژه زیرساختی و ۱۴ برنامه و پروژه توسعه اجرا می‌شود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایکوپرس- حسین محمدی با بیان این که هلدینگ ایسیکو، ارتقای کیفیت در ارایه تمامی خدمات چند وجهی، صنعتی و لجستیکی را محور فعالیت‌های خود قرار داده است، افزود: به منظور توسعه پایدار کیفیت خدمات و با هدف تسریع و تمرکز در ارتقا و استمرار بهبود کیفیت، ساختار مدیریت کیفیت با تیمی متخصص و مجرب برای اولین بار در صنعت خودرو کشور در این شرکت ایجاد شد.
به گزارش روابط عمومی ایسیکو، وی افزود: از دستاوردهای کلان و مورد انتظار برنامه‌های امسال می‌توان به ارتقای تضمین کیفیت خدمات لجستیکی، کاهش و بهینه‌سازی هزینه‌های کیفی لجستیک، کاهش زمان انتظار تحویل کالا (ورق، قطعه، بدنه رنگ شده، خودرو) و کاهش توقفات ناشی از خدمات لجستیکی اشاره کرد. 
محمدی با اشاره به فعالیت‌هایی که در راستای ارتقای کیفیت خدمات در سال ۱۴۰۲ در این شرکت انجام شده، گفت: سال گذشته چشم‌انداز و نقشه راه کیفیت در شش گام طراحی شد که پیرو آن برنامه‌ها و پروژه‌های زیرساختی نیز تعریف و اجرایی شد. 
وی گفت: به منظور رشد متوازن و حرکت به سمت تعالی، به صورت مستمر عارضه‌ها و نقاط قابل بهبود را شناسایی و پروژه های کیفی را بر اساس آن برنامه‌ریزی و عملیاتی می‌کنیم.
گفتنی است، شرکت ایسیکو به عنوان متولی ارایه خدمات متنوع و گسترده لجستیکی در صنعت خودرو کشور خدماتی نظیر حمل و نقل ریلی، هوایی، دریایی و جاده‌ای و … را به شرکت‌های بزرگ صنعتی ارایه می‌دهد.
از دیگر فعالیت‌های این شرکت می‌توان به خدمات متنوع فنی و تخصصی نظیر انبارداری و سنکرون، کراس داکینگ (انبار عبوری)، تعمیرات و نگهداری تجهیزات سبک و سنگین لجستیکی، طراحی، ساخت و مدیریت گردش پالت (ظروف حمل) اشاره کرد. 

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=88116

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.