• امروز : شنبه - ۵ خرداد - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

«دنا جوانان» مرداد امسال روانه بازار می‌شود سقف فردی تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی مشاغل خانگی به ۱٫۵۰۰ میلیون ریال و سقف کارفرمایی به ۴۰٫۰۰۰ میلیون ریال افزایش یافت شفافیت بیمه سامان مورد تقدیر رییس مرکز اطلاعات مالی قرار گرفت تمرکز اقدامات مسئولیت اجتماعی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بر توسعه آموزش مراسم تشییع رییس جمهور تحت پوشش بیمه حوادث شرکت بیمه حکمت صبا قرار گرفت پرداخت بیش از ۲هزار میلیاردریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک کارآفرین “همراه شهر پلاس” بانک شهر را تنها از منابع معتبر دریافت کنید طرح های توسعه‌ای شرکت ملی مس با استفاده از ظرفیت های بانک شهر به سرانجام می رسد حضور مدیرعامل موسسه اعتباری ملل، در مراسم تشییع رییس جمهور فقید گسترش همکاری ها میان شهرداری کرج و بانک شهر، مسیر تکمیل پروژه های عمرانی را هموارتر می سازد مدیر عامل صندوق قرض الحسنه شاهد فرارسیدن سوم خرداد سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر را تبریک گفت

3

آمادگی کامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید سعید فطر

  • کد خبر : 87709
  • 21 فروردین 1403 - 11:08
آمادگی کامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید سعید فطر

طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایکوپرس- حوزه خدمات پس از فروش ایران‌‌‌خودرو در تعطیلات مناسبتی در طول سال، طرح‌‌‌های ویژه‌‌‌ای را به منظور تسهیل در ارایه خدمات به هم‌وطنان و افزایش رضایت مشتریان اجرایی می‌کند و طرح ویژه عید سعید فطر نیز در این راستا برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایساکو، در طرح پیشِ رو نزدیک به ۵۰ نمایندگی به صورت کشیک تک شیفت و دو شیفت و پذیرش حمل شبانه خودروهای امداد شده در خدمت هم‌وطنان خواهند بود. همچنین نزدیک به ۱۵۰۰ اکیپ امدادی شرکت امدادخودرو ایران در اقصا نقاط کشور به خصوص جاده‌های پرتردد در مسیر شهرهای مسافرپذیر آماده خدمت‌رسانی به مشتریان خواهند بود.
باتوجه به پایان ماه مبارک رمضان، پیش‌بینی می‌شود، سفرها در این تعطیلات افزایش قابل توجهی پیدا کند، ناوگان امدادی با آمادگی کامل در جاده‌های پرتردد منتهی به شهرهای مسافرپذیر حضور خواهند داشت. اکیپهای‌ امدادی به نحوی تجهیز شده‌اند که با ناوگانی شامل امدادپلاس، خودروبر، موتورسوار و پایگاه‌های ثابت امدادی در محورهای هراز، فیروزکوه، چالوس، قزوین، رشت، تبریز و مشهد پشتیبان مردم بوده و در صورت بروز هر گونه مشکل و نیاز به دریافت خدمات، در اسرع وقت به آن‌ها خدمت‌رسانی کنند.
ایساکو با برنامه‌ریزی‌ کامل و تضمین استفاده از قطعات اصل و با کیفیت در نمایندگی‌ها و اکیپ‌های امدادی، تمهیدات لازم برای تامین و توزیع قطعات در نمایندگی‌ها را تدارک دیده است تا حین اجرای طرح، مشتریان در اسرع وقت در تمام نمایندگی‌ها خدمات لازم را دریافت کنند و از ایام تعطیل بهره‌مند شوند.
واحد امداد سیار شرکت امدادخودرو ایران در راستای ایفای مسوولیت اجتماعی خود در طول طرح به سایر خودروهای سواری فارغ از کارخانه سازنده نیز خدمات عمومی شامل حمل استاندارد خودرو به نزدیک‌ترین تعمیرگاه یا نمایندگی، تعویض باتری و باتری کمکی، سوخت رسانی، بازکردن در‌های خودرو، پنچرگیری و تعویض زاپاس، ارایه می‌دهد.
دارندگان محصولات ایران‌خودرو برای دریافت خدمات در هر ساعت از شبانه‌روز در سراسر کشور، می‌توانند از طریق مرکز پاسخ‌گویی و امداد ایران‌خودرو با شماره ۰۹۶۴۴۰، اپلیکیشن ایساکو درخواست دریافت خدمات خود را ثبت کنند.
فهرست نمایندگی‌های مجاز منتخب در ایام خدمات‌رسانی، در سایت ایساکو قابل مشاهده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=87709

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.