• امروز : چهارشنبه - ۱۹ دی - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

دکتر عبداللهی برای مدیرعاملی بیمه دی معرفی شد موفقیتی دیگر برای بیمه ملت؛ حق بیمه تولیدی از ۱۷ هزار و ۷۱۰ میلیارد تومان عبور کرد هم‌اندیشی مدیرعامل بیمه سینا با شبکه فروش در شیراز لندتک‌ها برای بقا، انصاف و قانون مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند ایجاد تعادل در منابع و مصارف /تسلط به دانش روز اقتصادی و بانکی، مزیت حرفه ای همکاران شعب سفر مدیر عامل، رئیس و عضو هیات مدیره پست بانک ایران و هیات همراه به استان بوشهر صدور دسته چک بانک ایران زمین فقط با احراز نشانی متقاضی از ابتدای بهمن ثبت رکورد بی سابقه همراه بانک ایران زمین در ارائه سرویس های بانکداری دیجیتال مسیرهای ورود رمزدارایی‌ها به بازار سرمایه/ با توکنایز کردن دارایی‌ها، به دنبال توسعه فناوری رمز دارایی‌ها در بازار سرمایه هستیم انجام عرضه اولیه سهام بزرگترین هلدینگ نیروگاهی کشور در فرابورس ۷ مزیت سرمایه گذاری در صندوق های طلا/ چرا مردم به جای خرید سنتی، صندوق طلا می خرند؟

4

دستیار هوشمند سداد؛ انقلابی در تجربه مشتریان بانک ملی ایران

  • کد خبر : 99908
  • 17 دی 1403 - 14:01
دستیار هوشمند سداد؛ انقلابی در تجربه مشتریان بانک ملی ایران

شرکت سداد، بازوی نوآوری بانک ملی ایران، با معرفی دستیار هوشمند خود، گامی بلند در تحول دیجیتال و ارتقای تجربه مشتری برداشته است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،  این ابزار نوین، با استفاده از هوش مصنوعی، خدمات بانکی را سریع‌تر، دقیق‌تر و شخصی‌سازی‌شده‌تر از همیشه در اختیار کاربران قرار می‌دهد و تحولی اساسی در ارتباط مشتریان با بانک ایجاد کرده است.

این اکوسیستم، که بر پایه فناوری‌های نوظهور بنا شده، اهدافی همچون افزایش بهره‌وری فرآیندها، بهبود تجربه مشتری و ارائه خدمات شخصی‌سازی شده را دنبال می‌کند.

 اکوسیستم نوآوری سداد با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته، راهکارهایی جامع و هدفمند برای تسهیل ارتباط مشتریان و بهبود فرآیندهای داخلی بانک ارائه داده است. این زیرساخت که بر اساس جدیدترین دستاوردهای فناوری طراحی شده، به حوزه‌هایی نظیر احراز هویت دیجیتال (KYC)، بانکداری محاوره‌ای (Conversational Banking) و دستیارهای هوشمند، خدمات نوآورانه‌ای را افزوده است.

دستیار هوشمند؛ابزاری پیشرفته برای پاسخگویی

یکی از دستاوردهای کلیدی این اکوسیستم، دستیار هوشمند سداد است که با هدف بهبود تجربه مشتری و تسهیل دسترسی به خدمات طراحی شده است. این دستیار توانایی پاسخگویی به سوالات متداول، محاسبات مرتبط با تسهیلات بانکی و حتی ثبت و پیگیری مشکلات مشتریان را دارد.

این ابزار می‌تواند به سوالاتی مانند «چقدر وام می‌توانم دریافت کنم؟» یا «شرایط بازپرداخت چگونه است؟» پاسخ دهد و حتی محاسبات دقیق را در لحظه برای مشتری انجام دهد. علاوه بر این، مشتریان می‌توانند درخواست‌ها یا مشکلات خود را ثبت کنند تا در صورت نیاز توسط پشتیبانان بررسی شود.

پنل مدیریت برای کارکنان

برای پشتیبانی از فرآیندهای این اکوسیستم، پنلی ویژه برای کارکنان شعب و مراکز پشتیبانی طراحی شده است. این پنل امکان مشاهده، مدیریت و پاسخ‌دهی به درخواست‌های مشتریان را فراهم می‌کند و پاسخ‌ها مستقیماً از طریق نوتیفیکیشن(اعلان) به اپلیکیشن(برنامه رایانه ای) مشتری ارسال می‌شود.

گامی به سوی بانکداری هوشمند

طراحی و توسعه این اکوسیستم توسط شرکت سداد، نشان‌دهنده عزم جدی بانک ملی ایران برای پیشبرد بانکداری دیجیتال و هوشمند است. این زیرساخت نه تنها باعث بهبود تجربه مشتری می‌شود، بلکه ظرفیت پاسخگویی کارکنان به نیازهای روزافزون مشتریان را نیز افزایش می‌دهد.

اکوسیستم نوآوری سداد، آینده بانکداری دیجیتال را ترسیم می‌کند و گامی مؤثر در مسیر تحول و پیشرفت خدمات بانکی کشور به شمار می‌آید.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=99908

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.