به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران رییس کل بیمه مرکزی با بیان این موضوع در سومین جلسه هم اندیشی با هیأت رئیسه اعضای شورای هماهنگی تشکل های صنفی نمایندگان صنعت بیمه گفت: تردیدی نیست که مصرف کننده هر محصول و یا خدمتی از ارزانی و سرعت و سهولت دسترسی به آن خدمت استقبال می کند با این حال نمیتوان نسبت به سرنوشت بیش از ۲۵۰ هزار شاغل در بخش شبکه فروش متعارف بی اعتنایی کرد.
گفتنی است در این جلسه که با حضور محمود حق وردیلو معاون نظارت و کورش مهرزادخانسری مدیر کل نظارت بر صلاحیتهای حرفه ای برگزار شد اعضای هیأت رئیسه شورای هماهنگی تشکل های صنفی نمایندگان بیمه هم به بیان نظرات خود در محورهای زیر پرداختند:
بازنگری در برخی از آیین نامه ها، رفع مشکل اعمال ماده ۳۸ قانون تامین اجتماعی، رسیدگی به تخلفات شبکه فروش برخط، رفع دغدغه های شبکه فروش ، برداشتن موانع دست و پاگیر در شبکه فروش، ایجاد فضای رقابتی برابر، پیشنهاد تشکیل شوراهای گفت و گومحور و تقاضای حل مشکل مالیاتی نمایندگان شدند.
نمیتوان نسبت به سرنوشت ۲۵۰ هزار نفر از شبکه فروش متعارف اعتنا نکرد
امروز در صنعت بیمه کشور، نه می توان شبکه فروش متعارف صنعت بیمه را نادیده گرفت و نه فعالیت های بیمه گری با روشهای جدید و نوین را ، باید به فکر راه حل بینابینی برای برطرف کردن چالش ها بود.