• امروز : پنج شنبه - ۱ آذر - ۱۴۰۳
0

تشریح رویکرد جدید فروش در بیمه سینا

  • کد خبر : 95790
  • 28 مهر 1403 - 10:40
تشریح رویکرد جدید فروش در بیمه سینا

سرپرست معاونت فروش و بازاریابی با تشریح رویکرد جدید بیمه سینا در حوزه فروش اظهار داشت: برنامه ما ورود به بازارهای جدید با تاکید بر تقویت فروش بیمه‌های اموال و کاهش سهم درمان از پرتفوی شرکت است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه سینا؛ محسن امیری‌زاده به ضرورت اصلاح و بهینه‌سازی ترکیب پرتفوی برای حفظ توانگری مالی و همچنین سودآور کردن عملیات بیمه‌گری اشاره کرد و گفت: آسیب پرتفوهای زیانده علاوه بر تضعیف توانگری مالی و فرسایشی کردن فعالیت شعب، متوجه صنعت بیمه نیز هست و پایه‌های مالی شرکت را متزلزل می‌کند.

معاون فروش و بازاریابی بیمه سینا افزود: با برقراری توازن در پرتفوی و رشد فروش بیمه‌های اموال نظیر مهندسی، باربری و آتش‌سوزی می‌توانیم از این طریق، بخش سرمایه‌گذاری را تقویت کرده و از عواید آن بهره‌مند شویم.

*توسعه کمی و کیفی شبکه فروش

وی در مورد برنامه توسعه کمی و کیفی شبکه فروش بیان داشت: برنامه‌های مختلفی برای توسعه شبکه فروش داریم که شامل تقویت ارتباط با کارگزاران مطرح، فراخوان سراسری برای جذب نماینده و بازاریاب و همکاری با مراکزی که پلتفرم‌های فروش دارند، می‌شود و پس از آن ضمن آموزش عمومی و تخصصی نمایندگان، آنها را به سمت فروش در رشته‌های غیر ثالث و درمان سوق می دهیم.

امیری‌زاده با اعلام تصویب دستورالعمل رتبه‌بندی و اعطای تسهیلات نمایندگان ادامه داد: برای تقویت همگرایی و انگیزش شبکه فروش از همه ظرفیتها استفاده کرده و ضمن توسعه آموزش و توانمند سازی نمایندگان، خدمات ویژه‌ای به آنان ارائه خواهیم کرد.

وی با اشاره به تعداد زیاد شعب در شرکت و به صرفه نبودن فعالیت برخی از آنها گفت: طبق برنامه‌ای که داریم کارایی و اثربخشی شعب و میزان اثرگذاری و مقرون به صرفه بودن فعالیت آنها برای شرکت بررسی می‌شود و نتایج آن در کمیته‌ای مطرح و پس از آن برای ادامه فعالیت شعب یا ادغام و نحلال آنها تصمیم‌گیری خواهد شد.

*بهبود تجربه مشتریان

معاون فروش و بازاریابی بیمه سینا «بهبود تجربه مشتریان» را از جمله اهداف کلان عنوان کرد و گفت: در این راستا ابتدا باید وفاداری را در سطوح سازمانی افزایش دهیم؛ چرا که کارکنان وفادار، مشتریان را وفادار می‌سازند و رضایتمندی را درون آنها ایجاد می‌کنند.

امیری‌زاده ادامه داد: در مرحله بعد، پالایش مشتریان را در دستور کار داریم که در این برنامه، رضایت سنجی نرخ و شرایط، گستردگی و ضریب خسارت هر مشتری مورد بررسی قرار می‌گیرد و متناسب با نتایج بررسی، خدماتِ خرسندساز به مشتریان ارائه می‌کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد، با توجه به ظرفیت بالای همکاران، شعب و نمایندگان پس از اجرای سیاستهای جدید، شاهد پیشرفت محسوسی در بیمه سینا خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=95790

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.