به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،مدیران ارشد بانک در راستای اجرای برنامه ادواری ارتباط بی واسطه با مشتریان و ارزیابی نحوه عملکرد بخش های مختلف در ارائه خدمات به مشتریان،در ۱۷، ۱۸ و ۲۵ بهمن ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۴:۳۰ در مرکز تماس اداره کل روابط عمومی حضور می یابند و با مشتریان بانک ملی ایران از سراسر کشور به صورت تلفنی گفت و گو خواهند کرد.
علاقمندان می توانند با شماره گیری تلفن ۰۲۱۶۴۱۴۰ کلید ۳ با مدیران ارشد بانک بی واسطه گفت و گو کنند.