• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

0

فاطمه زهرا (س) الگویی از پاکدامنی، تقوا، تعهد و عطوفت است

  • کد خبر : 83242
  • 17 دی 1402 - 10:20
فاطمه زهرا (س) الگویی از پاکدامنی، تقوا، تعهد و عطوفت است

در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل و تعدادی از همکاران خانم به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) در ساختمان مرکزی برگزار شد مدیرعامل موسسه ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) به بیان خصوصیات و سیره فاطمی پرداخت و گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) در کنار ایفای نقش خانوادگی، اجتماعی، خانه‌داری به نقش فرزند پروری نیز اهمیت فراوانی قائل بودند و در تربیت فرزندان خود اهتمام ویژه‌ای داشتند. در حدیث گرانبهای کسا ایشان فرزندان خود را با مهربانی بدینگونه خطاب قرار می دادند ای فرزندم، نور دیده‌ام، میوه دلم و به این شکل احساس محبت و صمیمیت را انتقال می‌دادند.

آقای جوادی در رابطه با تربیت فرزندان اظهار داشتند: برای تربیت فرزندان می‌بایست با آنها رابطه دوستانه برقرار کنیم. خداوند در دعاهای ماثوره اعلام می دارد: (یا رفیق من لا رفیق له) یعنی پروردگار نیز برای ارتباط بیشتر انسان‌ها با خود مساله رفاقت را بیان می‌کند در اینجا می‌توان راحت گفتگو کرد خواسته ها را گفت و راهنمایی کسب کرد.
ایشان در خصوص تربیت فرزندان افزود: همه والدین برای بهبود زندگی فرزندان خود از هر کوششی دریغ نمی‌نمایند و برای آینده بهتر برای فرزندان خود برنامه‌ریزی‌های لازم را اجرا می‌کنند لکن نقش بارز مادر در تربیت فرزندان تاثیر بسزایی دارد. مادران می‌بایست زمینه مناسبی برای تربیت فرزندان ایجاد نمایند و اگر در این خصوص سستی کنند در تربیت فرزند موفق نخواهند بود.
مدیرعامل موسسه استفاده از علم و تکنولوژی در تربیت فرزند را ضروری دانست و گفت: در تربیت فرزندان می بایستی از علم روز و تکنولوژی استفاده بهینه کرد اما نحوه استفاده و زمان را برای آنها تشریح کنیم تا از مسیر تربیت خارج نشوند. امروزه در سراسر جهان علم حرف اول را می‌زند و کسانی در این کارزار پیروز خواهند شد که علم روز و تکنولوژی را به عنوان بازوی کمکی در تربیت فرزندان خود قرار دهند و از آن به خوبی استفاده نمایند.
آقای جوادی با اشاره به اهمیت فرزندآوری و جوانی جمعیت گفت: در حال حاضر کشور به سمت پیری در حال گذران است و دولت و مجلس محترم قوانین را برای جلوگیری از این مورد وضع کردند که موسسه نیز ضمن پرداخت وام به مردم از جوانی جمعیت حمایت کرده و مشوق هایی در این مهم برای همکاران علی الخصوص بانوان همکار ایجاد نموده ایم و خود را متعهد می دانیم که مانند گذشته هیچگونه حقی از آنها در زمان بارداری و فرزندآوری ضایع نشود و در جایگاه خود که قبل از فرزندآوری مشغول بوده اند به کار گمارده شوند.
وی با ذکر حدیثی از امام کاظم علیه السلام بیان داشت: که برای یک زندگی خوب باید از رذائل دوری و فضایل را در خانواده محکم‌تر نماییم. در زندگی باید عقل خود را افزایش دهیم و از آن برای هدایت بهره ببریم و نسبت به فعالیت خود در جامعه اقدام نماییم که در مسیر کمک به دیگران، رفع نیاز مردم حرکت کنیم. خداوند فرموده: از شما حرکت از من برکت.
ایشان در خاتمه ضمن تبریک مجدد ولادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: در روز ولادت حضرت، شقی‌ترین افراد باعث شهادت حدود ۱۰۰ نفر از مردم عزیزمان که برای گرامی داشت شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی به کرمان رفته بودند شدند و کام ملت ایران را تلخ کردند و ان شاالله با ظهور حضرت بقیه الله الاعظم بر تمامی کفر و استکبار نائل خواهیم آمد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=83242

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.