• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد با هدف تقویت هویت‌سازمانی صورت گرفت؛ رونمایی از کارت نقدی جدید بانک آینده

0

استفاده از فناوری‌های نوین، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است

  • کد خبر : 81730
  • 15 آذر 1402 - 16:04
استفاده از فناوری‌های نوین، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است

معاون اجرایی شرکت بیمه آسماری در حاشیه همایش بیمه و توسعه که به مناسبت روز بیمه با شعار «تکافل، حکمرانی، فناوری های نوین» و رویکرد تکامل زیست بوم صنعت بیمه برگزار شد، با تاکید بر این که شعار این همایش با نگاهی آینده پژوهانه و با رویکرد جلب توجه محققان و پژوهشگران به روند های جدید صنعت بیمه انتخاب شده است، افزود استفاده از فناوری‌های نوین در صنعت بیمه، دیگر یک ایده لوکس و تزئینی نیست، بلکه یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

مصطفی نیکوگفتار گفت: شرکت‌های بیمه‌ای که از سرعت پیشرفت فناوری عقب بمانند، نمی‌توانند ارتباط موثری با نسل Z برقرار کنند و چنین شرکت هایی، رفته رفته مشتریان خود را از دست خواهند داد و در نتیجه بیمه گران چاره ای جز ورود به عرصه های نوین بیمه گری ندارند.

وی افزود: در صنعت بیمه کشورمان، خوشبختانه چند سالی است این گفتمان برقرار شده و استفاده از فناوری نه تنها در فروش بیمه نامه بلکه در ارائه خدمات پس از فروش و زنجیره تامین در حال عملیاتی شدن است و شرکت بیمه آسماری نیز در همین زمینه مطالعات گسترده و اقدامات قابل توجهی برای ارائه خدمات مطلوب به هموطنان ساکن و کسب و کار های مستقر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی انجام داده است که پس از نهایی شدن در دسترس مشتریان عزیز قرار خواهد گرفت.

معاون اجرایی شرکت بیمه آسماری همچنین با بیان این که ارزیابی ها نشان می دهد مشتریان از عملکرد این شرکت رضایت دارند، گفت: با ایجاد مزیت های رقابتی جدید و نیز به روزرسانی روش های فروش و خدمات پس از فروش، بدون شک این میزان رضایت مشتریان از شرکت، افزایش نیز خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=81730

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.