به گزارش رویداد خبر به نقل از سایپانیوز، تویوتا دارای پیشرانه قویتری در راو۴ پرایم با قدرت ترکیبی ۳۰۲ اسببخار است، اما شاسیبلند برقیشده از موتور ۲٫۵ لیتری بزرگتر استفاده میکند. بر اساس این گزارش، گفته می شود پریوس GRMN به موتور ۲٫۰ لیتری خود پایبند است. با این حال، برای به دست آوردن نشان GRMN، افزایش قدرت قابل توجهی نسبت به Prime معمولی ضروری است. گشتاور ذکر نشده است اما این رقم احتمالاً فراتر از ۱۳۹ پوند فوت پریوس پرایم استاندارد خواهد بود.
یک پریوس GRMN بالقوه از ارتقاءهای دیگر فراتر از پیشرانه سود می برد. جدا از تغییرات معمولی در بدنه، ترمزها و سیستم تعلیق، میتوانست استحکام ساختاری را به لطف نقاط جوش نقطهای اضافی و استفاده سخاوتمندانهتر از چسبهای ساختاری بهبود بخشد. هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا پریوس GRMNدارای سیستم AWD خواهد بود یا خیر وجود ندارد، اما باید اشاره کنیم که Prime فقط FWD است.
هنوز مشخص نیست که چه زمانی قرار است پریوس GRMN عرضه شود، اما با توجه به اینکه نسل پنجم تنها یک سال از عمر آن می گذرد، به این زودی این انتظار را نداریم. برای تویوتا منطقیتر خواهد بود که ابتدا سوپرا GRMN را معرفی کند.