• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

بانک سامان، پیشگام در حمایت از صنعت تجهیزات پزشکی شرکت در طرح عرضه خودروی برقی با حساب وکالتی بانک آینده امکان وکالتی کردن حساب‌های بانک دی برای ثبت‌نام در «طرح عرضه خودروهای برقی» مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی روز «ارتباطات و روابط عمومی» را تبریک گفت همزمان با دومین سفر استانی دولت به استان مازندران صورت گرفت؛ تقدیر رئیس جمهور از دست اندرکاران و مسئولان برای احیای شرکت چوب و کاغذ مازندران تبریک حضوری مدیرعامل بانک مسکن به کارشناسان و مدیران اداره کل روابط عمومی پیام تبریک مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی وارد مرحله جدیدی از زیست بانک سپه شده ایم/ کسب رتبه برتر در رشد منابع روابط عمومی باید از همه ابزارهای ارتباطی برای تحقق ماموریت های سازمان استفاده کند سید باقر فتاحی: سال ۱۴۰۲ سال طلایی فعالیت بانک توسعه تعاون بوده است / بانک توسعه تعاون ۴۵۰۰ میلیارد ریال سود شناسایی کرد تعاون مردمی و اسلامی ترین الگوی اقتصادی در کشور است

0

امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک گروه سایپا و بانک ملی ایران/ ارائه خدمات نوین مالی و بانکی به گروه سایپا/ توسعه محصولات،‌ راهبرد اصلی و اساسی گروه سایپا است/ قدردانی از مدیران گروه سایپا به جهت توسعه ظرفیت‌ تولید/ افزایش تقاضا برای خرید خودروی شاهین

  • کد خبر : 78189
  • 13 مهر 1402 - 16:13
امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک گروه سایپا و بانک ملی ایران/ ارائه خدمات نوین مالی و بانکی به گروه سایپا/ توسعه محصولات،‌ راهبرد اصلی و اساسی گروه سایپا است/ قدردانی از مدیران گروه سایپا به جهت توسعه ظرفیت‌ تولید/ افزایش تقاضا برای خرید خودروی شاهین

گروه خودروسازی سایپا و بانک ملی ایران، با هدف گسترش تعاملات، ارتقای سطح خدمات بانکی و افزایش همکاری‌های متقابل، تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از سایپانیوز،‌ محمد‌علی تیموری، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک با بانک ملی، گفت: بانک ملی ایران به عنوان یک بانک بزرگ و توانمند در کشور، می‌تواند به توسعه صنعت خودرو، افزایش تولید و صادرات خودرو کمک کند.

او ضمن ابراز امیدواری از اینکه در همکاری مشترک و بلندمدت با بانک ملی ایران، می‌توان در صنعت خودرو تحول ایجاد کرد، افزود: در نظر داریم که برای خودروهای برقی، اقدام به تولید باطری کنیم، چراکه هیچ شرکت خودروسازی در دنیا در حوزه تولید خودرو برقی موفق نبوده مگر اینکه خودش در حوزه باطری سرمایه‌گذاری کرده و توان تولید داشته باشد. می‌توان با همراهی و سرمایه‌گذاری بانک ملی قرارداد چند جانبه منعقد کنیم تا در حوزه تکنولوژی های جدید و تولید خودروهای برقی پیشرفت‌های مناسبی حاصل شود.

او افزود: طی ۲۱ ماه  اخیر با تلاش همه همکاران توانستیم تغییر و تحولات مناسبی در زیرساخت‌های گروه خودروسازی سایپا را فراهم کنیم و شرایطی را رقم بزنیم که تولید و کیفیت محصولات بیش از پیش افزایش پیدا کند. بر این اساس در گام اول تمام توان خود را بر روی افزایش کیفیت محصولات در دو پلتفرم X200  و SP100 گذاشتیم و  همچنین بیش از ۲۴۰ پروژه کیفی اجرا شد.

تیموری با تاکید بر اینکه اجرای پروژه‌های کیفیت سبب شده،‌ در سال جاری و با وجود افزایش دو برابری نرخ دستمزد و قطعات، هزینه خدمات پس از فروش به ازای هر دستگاه خودرو به یک میلیون تومان برسد و این در حالی است که در سه ماه اول سال ۱۴۰۰ این عدد ۳ میلیون تومان بوده است،‌ اظهارداشت: سال ۱۴۰۰ انصراف ماهیانه برای خرید خودروی شاهین ۸۰ میلیارد تومان بود، اما با ارتقاء کیفیت محصول یاد شده، در هربار پیش فروش خودروی شاهین با وجودی که ظرفیت تولید ۱۰۰ هزار دستگاه است، بیش از ۴۰۰ هزار نفر، متقاضی این خودرو جدید و به روز هستند.

تیموری با تاکید بر اینکه استراتژی سایپا طی ۲۱ ماه اخیر، توسعه محصول و عرضه محصولات جدید به بازار است،‌ اذعان داشت: بر اساس هدف‌گذاری صورت گرفته تا پایان سال جاری ۸ محصول جدید روانه بازار خواهد شد، البته تا کنون موفق شدیم، ۵ محصول را عرضه کنیم.

مدیرعامل گروه سایپا گفت: یکی دیگر از برنامه‌های گروه سایپا حرکت به سمت تولید خودروهای هیبرید برقی و تمام برقی است. از همین رو سال آینده دو محصول جدید به بازار عرضه خواهد شد که یکی از آنها آریا است که با سه موتور عرضه خواهد شد.

او یادآورشد: طی ۲۱ ماه گذشته، وضعیت شرکت‌های قطعه ساز گروه بهبود یافته است به گونه ای که سال گذشته،‌ شرکت‌های قطعه‌سازی گروه ۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان سود خالص کسب کردند؛‌ سال ۱۴۰۰ شرکت‌های قطعه‌ساز گروه ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان زیان داشتند.

تیموری با بیان اینکه سایپا از رسالت اصلی خود که تولید، واردات و مونتاژ بود، حدود ۱۰ سال (در دولت گذشته) فاصله داشته است، گفت: در راستای آرامش بازار خودرو و تنوع‌بخشی به محصولات بازار،‌ گروه سایپا (بعد از موافقت سران قوا و مجلس شورای اسلامی برای واردات خودرو)‌ اولین وارد کنننده خودرو شد و  همچنین واردات خودروهای دست دوم هیبرید تویوتا با کارکرد کم را در دستور کار قرار داد.

او با بیان اینکه قیمت‌گذاری دستوری سبب شده که خودرو به کالای سرمایه‌ای تبدیل شود و همچنین مصرف بنزین افزایشی شود،‌ افزود: ۵ سال پیش مصرف روزانه بنزین ۶۵ میلیون لیتر بود و امسال به ۱۳۵ میلیون لیتر رسیده است، قاعدتا چنین امری میزان آلایندگی در کشور را ۲٫۵ برابر بیشتر کرده است.

ابوالفضل نجارزاده، مدیرعامل بانک ملی ایران نیز در این مراسم، گفت: عزم بانک ملی ایران برای تزریق منابع مالی و ارائه خدمات نوین مالی و بانکی به گروه خودروسازی سایپا، جزم است.

او با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم افزایش ظرفیت تولید واحدهای صنعتی در دستور کار قرار گرفته است،‌ افزود: بانک ملی ایران و گروه سایپا،‌اشتراکات و ظرفیت‌های بزرگ و بی‌شماری در جهت توسعه اقتصادی کشور دارند.

او با بیان این مطلب که تامین و تولید خودروی با کیفیت دغدغه مردم است، گفت: بانک ملی ایران با حداکثر ظرفیت و امکانات خود در کنار گروه خودروسازی سایپا است تا در زمینه رفع موانع و محدودیت برای تولید خودروهای با کیفیت، نقش آفرین باشد.

مدیرعامل بانک ملی ایران تصریح کرد: بانک ملی ایران برای گسترش تعامل و همکاری با گروه سایپا به دنبال تدوین و طراحی خدمات متنوع مالی متناسب با نیاز سایپا با هدف کمک به جهش تولید و ایجاد فرصت‌های شغلی است.

او گفت: ما به عنوان ارائه کننده مجموع خدمات مالی، آمادگی داریم تا در قالب بسته حمایتی، خدمات ارزی، اعتباری و فناوری را به شرکت سایپا در راستای تکمیل زنجیره تامین و توسعه و افزایش کیفیت محصول، ارائه دهیم.

نجارزاده با قدردانی از تلاش مدیران شرکت خودروسازی سایپا در راستای توسعه ظرفیت‌های تولید، تصریح کرد: ما می‌کوشیم تا بهترین خدمات مالی را با هدف تداوم تولید و کمک به پیشرفت و آبادانی کشور ارائه دهیم.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=78189

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.