• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

بانک سامان، پیشگام در حمایت از صنعت تجهیزات پزشکی شرکت در طرح عرضه خودروی برقی با حساب وکالتی بانک آینده امکان وکالتی کردن حساب‌های بانک دی برای ثبت‌نام در «طرح عرضه خودروهای برقی» مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی روز «ارتباطات و روابط عمومی» را تبریک گفت همزمان با دومین سفر استانی دولت به استان مازندران صورت گرفت؛ تقدیر رئیس جمهور از دست اندرکاران و مسئولان برای احیای شرکت چوب و کاغذ مازندران تبریک حضوری مدیرعامل بانک مسکن به کارشناسان و مدیران اداره کل روابط عمومی پیام تبریک مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی وارد مرحله جدیدی از زیست بانک سپه شده ایم/ کسب رتبه برتر در رشد منابع روابط عمومی باید از همه ابزارهای ارتباطی برای تحقق ماموریت های سازمان استفاده کند سید باقر فتاحی: سال ۱۴۰۲ سال طلایی فعالیت بانک توسعه تعاون بوده است / بانک توسعه تعاون ۴۵۰۰ میلیارد ریال سود شناسایی کرد تعاون مردمی و اسلامی ترین الگوی اقتصادی در کشور است

4

بازارافزایی در مسیر اوج بیمه رازی

  • کد خبر : 78080
  • 10 مهر 1402 - 14:46
بازارافزایی در مسیر اوج بیمه رازی

شرکت بیمه رازی در مسیر اوج خود توجه ویژه‌ای به مشتریان سازمان‌های بزرگ طرف قرارداد خود دارد و بازارافزایی را در کنار حفظ بازارهای گذشته در دستور کار قرار داده است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، شرکت بیمه رازی به عنوان اولین شرکت بخش خصوصی در ماه‌های اخیر در کنار توجه به مشتریان خرد، نگاه ویژه‌ای به مشتریان بزرگ و مشتریان این سازمان‌ها داشته و در این مسیر اقدامات قابل توجهی همچون راه اندازی مجتمع تخصصی آراز صورت گرفته است. شاید در نگاه اول اکثر شرکت‌های بیمه‌ای به این دو موضوع مبنی بر مشتریان خرد و مشتریان بزرگ توجه داشته باشند، اما در مسیر حرکتی شرکت بیمه رازی که مسیر رازی در اوج نامیده می‌شود، بیمه رازی به مشتریان سازمان‌های بزرگ همچون بانک صنعت و معدن، راه آهن جمهوری اسلامی ایران، پست بانک و … توجه دارد زیرا این مورد بازار جدیدی در صنعت بیمه محسوب می‌شود و بیمه رازی به دنبال بازارافزایی و توسعه بازار است. به عبارت دیگر بیمه رازی در عین حفظ بازارهای گذشته و فعلی که به اقیانوس قرمز تبدیل شده‌اند، به بازارهای جدید یا اقیانوس آبی ورود کند که با توجه به عملکرد مجتمع تخصصی آراز می‌توان مدعی شد بیمه رازی در این زمینه تا حدودی موفق بوده است. در جدیدترین اقدام بیمه رازی، این شرکت با بررسی اتمسفر حوزه حمل و نقل ریلی در دهمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی حضور جدی داشت و برخلاف تفکر حاکم غرفه داری را کنار گذاشته و با تفکری نوین مبنی بر بازاریابی و مذاکرات حضوری خدمات خود را به بزرگان و مشتریان حوزه حمل و نقل ریلی معرفی کرده است. در این رابطه همکاران مجتمع تخصصی آراز، مدیریت بازاریابی و توسعه بازار و مشاوران حوزه روابط عمومی و ارتباطات شرکت بیمه رازی در این نمایشگاه حاضر شدند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=78080

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.