به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، با توجه به عدم تغییر ساعت رسمی کشور از ابتدای سال ۱۴۰۲، ساعت تلفن همراه برخی از مشترکان قادر به تنظیم شدن با ساعت رسمی کشور نبود و احتمال دارد این اتفاق در ابتدای شش ماهه دوم سال نیز برای برخی از کاربران که به صورت دستی ساعت گوشی خود را در ابتدای امسال تنظیم کرده بودند تکرار شود.
در این اطلاعیه با تأکید بر اینکه تنظیمات مربوط به ساعت تلفن همراه ارتباطی با شبکه اپراتورها ندارد، از مشترکان درخواست شده در صورت مشاهده این مشکل، نرم افزار گوشی خود را بروزرسانی کنند و اگر با بروزرسانی نرم افزار همچنان اختلاف زمانی یکساعته با ساعت رسمی وجود داشت، مشترک با تنظیم دستی مشکل را برطرف کند.