• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

1

پست می تواند انتخاب اول مردم در دریافت خدمات باشد

  • کد خبر : 77315
  • 26 شهریور 1402 - 18:56
پست می تواند انتخاب اول مردم در دریافت خدمات باشد

حجت الاسلام و المسلمین احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل پست استان همدان در دیدار با مدیرکل پست استان همدان، نقش شبکه پستی در ارتقاء سلامت اداری و افزایش رضایت مندی را مهم خواند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ حجت‌الاسلام فلاحی ضمن قدردانی از کارکنان پست در تامین هر چه بیشتر رفاه شهروندان، گفت: «پست با توسعه دفاتر و مراکز خود در تمامی شهرها، روستاها و حتی مناطق دور افتاده بستر ارائه خدمات برای سایر دستگاه‌های اجرایی و دسترسی آسان مردم به این خدمات را فراهم آورده است.»

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: شبکه پستی کشور با تعاملی که با سایر دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیر برقرار می‌کند، می‌تواند به انتخاب اول مردم در دریافت خدمات و کمک به ارتقاء و بهبود سلامت اداری و افزایش سطح رضایت مندی مردم تبدیل شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طی سال های اخیر پست با ارائه خدمات گسترده در تقویت جایگاه خود کوشیده است، عنوان کرد: «خدمات بی‌دریغ و ایثارگری کارکنان این مجموعه در دوران شیوع ویروس کرونا و توزیع گذرنامه‌های زیارتی زائران حسینی از جمله این اقدامات است.»

مدیرکل پست استان همدان نیز در این دیدار به ارائه گزارشی از وضعیت پست استان پرداخت و گفت: «پست در سالهای اخیر با توسعه زیرساخت‌ها و همسویی با فناوری‌های روز، شرایط مناسبی را برای رونق کسب و کارهای انلاین فراهم کرده است.»

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=77315

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.