• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

2

حمایتگری فلسفه وجودی بیمه رازی

  • کد خبر : 76961
  • 18 شهریور 1402 - 16:00
حمایتگری فلسفه وجودی بیمه رازی

ایده پرداز پویش ملی پای پیاده تا حرم رازی هست… گفت: شرکت بیمه رازی با توجه به فلسفه وجودی خود مبنی بر حمایتگری و به دور از مسائل اقتصادی در راستای حفظ و نشر پیاده روی اربعین پویش ملی پای پیاده تا حرم رازی هست… را طراحی و اجرایی کرده است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، امین اکبری نسب- ایده پرداز پویش ملی (پای پیاده تا حرم رازی هست…) که مهمان هفتاد و چهارمین سه‌شنبه‌های پاسخگویی بود، گفت: صنعت بیمه به عنوان یک صنعت حامی شناخته می‌شود و فلسفه وجودی این صنعت حمایت و حمایتگری از اقشار مختلف جامعه است.

او ادامه داد: بیمه رازی از قاعده کلی صنعت بیمه مبنی بر حمایتگری جدا نیست و این شرکت با توجه دغدغه‌ها و مسئولیت اجتماعی خود به دنبال آن است تا حمایتگری را از بعد اقتصادی خارج و به مسائل دیگری همچون مسائل اجتماعی و فرهنگی بست دهد.

اکبری‌نسب خاطرنشان کرد: پیاده روی اربعین از ابعاد اجتماعی و فرهنگی یک موضوع بسیار مهم است و اتاق فکر روابط عمومی و واحد بازاریابی بیمه رازی به دور از مسائل اقتصادی در راستای همراهی با این اتفاق جهانی، پویش ملی پای پیاده تا حرم رازی هست را طراحی و اجرایی کرد.

ایده پرداز پویش ملی پای پیاده تا حرم رازی هست…، معتقد است، در اتفاق مهمی همچون پیاده روی اربعین هر فرد و سازمانی باید به اندازه خود قدمی را بردارد و این پویش به دنبال انتقال حس دلدادگی به خاندان عصمت و طهارت است.

او گفت: افراد می‌توانند آثار خود را در قالب عکس، عکس نوشته و فیلم روایت از طریق فضای مجازی به شرکت بیمه رازی ارسال کنند که انتخاب چنین قالب‌هایی برای این پویش، انتقال حس دلدادگی پیاده روی اربعین است.

اکبری‌نسب در انتها از اطلاع رسانی گسترده این پویش ملی خبرداد و بیان کرد: بیمه رازی با وجود آنکه یک بنگاه اقتصادی است، اما در ایام اربعین و برگزاری پویش ملی پای پیاده تا حرم رازی هست… نگاه اقتصادی به این پویش نداشت و تنها به دنبال حفظ، نشر و حمایت از یک اتفاق جهانی بود.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=76961

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.