به گزارش رویداد خبر به نقل از ایکوپرس- اکبر تقویشوازی معاون بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان به همراه کیوان فخاریزاده سرپرست اداره کل نظارت بر خدمات زیربنایی و بازرگانی سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان با حضور در مرکز پاسخ گویی امدادخودرو ایران از نزدیک در جریان فرآیند ثبت درخواست مشتریان و نحوه خدماترسانی این شرکت قرار گرفتند.
به گزارش ارتباطات امدادخودروایران، سیدعباس میرحسینی مدیرعامل امدادخودروایران در این دیدار با اشاره به فعالیت شبانهروزی این شرکت و توان کارشناسان این مجموعه از پاسخ گویی به میانگین ۲۰هزار تماس روزانه و ۹۲ درصد پاسخ گویی موفق در این مرکز خبر داد.
وی با تشریح ارایه خدمات خودرویی استاندارد و به روز و تجهیز ۱۴۰۰ دستگاه ناوگان امدادی در سراسر کشور با بهکارگیری امدادگرانی متبحر، از ارایه روزانه بیش از چهار هزار خدمت امدادی به مشتریان در سراسر کشور توضیحاتی ارایه کرد.
مدیرعامل امدادخودروایران افزود: به کارگیری امدادگرانی متعهد و متخصص برای ارایه خدمات مطلوب به مشتریان و جلب رضایت آنان، از اهداف اصلی این شرکت بوده که برای ارتقای رضایت امدادخواهان، همواره در حال آموزش و بهروزرسانی اطلاعات و دانش امدادگران این مجموعه هستیم.
در ادامه این بازدید، گزارشی از پشتیبانی خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران خودرو، برای ثبت و پیگیری شکایت امور مشتریان (CRM) و همچنین نحوه پی گیری امور مربوط به ثبت سفارش خودروی مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو ارایه شد.
میرحسینی پس از شرح خدمات خودرویی در محل برای مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو و استفاده از قطعات اصل و ارایه خدمات با کیفیت به مشتریان، از تضمین خدمات عمومی ارایه شده این شرکت برای تمامی خودروها در سراسر کشور توضیحاتی ارایه کرد و گفت: خدمات عمومی امدادخودروایران به برند خاصی محدود نبوده و شامل حمل استاندارد خودرو به نزدیکترین تعمیرگاه یا نمایندگی، تعویض باتری و باتری کمکی، سوخترسانی، بازکردن درهای خودرو، پنچرگیری و تعویض زاپاس است که برای خودروهای سواری، فارغ از برند کارخانه سازنده خودرو انجام میپذیرد و همه این خدمات تحت ضمانت شرکت امدادخودروایران انجام میشود.
مدیرعامل امدادخودرو ایران در رابطه با وجوه تمایز خدمات این شرکت گفت: ضمانت خدمات و قطعات از جمله مزیتهای خدمات امدادخودرو ایران است، در حال حاضر بسیاری از خدمات خودرویی امدادی و حتی غیر امدادی شامل ضمانت قطعه یا خدمت نمیشود و این مساله باعث سرگردانی مشتریان و تحمیل هزینه سنگین به صاحبان خودرو میشود، اما شرکت امدادخودروایران ضمن تضمین کیفیت خدمات ارایه شده تنها قطعاتی را به مشتریان و امدادخواهان ارایه میکند که شامل ضمانتنامه و شرایط تعویض در صورت خرابی در دوره ضمانت باشند.
گفتنی است، شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ و وب سایت www.۰۹۶۴۴۰.com و اپلیکیشنهای بسپر و ایساکو درگاههای دریافت خدمات شبانهروزی از شرکت امدادخودروایران است.
بازدید معاونان سازمان حمایت، از مرکز پاسخ گویی و امداد ایرانخودرو
معاونان بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان به همراه مدیر امور مشتریان گروه صنعتی ایرانخودرو با حضور در مرکز پاسخ گویی و امداد ایرانخودرو از نحوه عملکرد و فرآیندهای امداد و خدماترسانی این شرکت بازدید کردند.