به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، در این نشست که دومین گردهمایی فصلی در سال ۱۴۰۲ محسوب می شود، ابتدا محمدمهدی بهشتینژاد، مدیرعامل بیمه سرمد درسخنانی به آسیبشناسی عملکرد شرکت و انتظاراتی که از شعب وجود دارد، پرداخت.
بهشتینژاد از رؤسای شعب به جد خواست، نسبت به ایجاد میزهای خدمت در شعب بانک صادرات توجه ویژه داشته باشند.
وی افزود شرکت بیمه سرمد در ارزیابی عملکرد شعب خود به طور خاص بر شاخصهای عمر مانده بدهکار و رشد میز خدمت تمرکز دارد.
در ادامه این گردهمایی که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، رؤسای برخی شعب به طرح دیدگاههای خود در حوزههای نیروی انسانی، روانسازی فرایندها، تبلیغات، ارتقاء قدرت رقابتپذیری، مباحث IT و بازاریابی پرداختند، که معاونین شرکت بیمه سرمد پاسخ نکات طرح شده را ارائه کردند.
در جمعبندی اولین نشست مدیران ستادی و رؤسای شعب شرکت بیمه سرمد ضمن تأکید بر روند بهبود شاخصهای شرکت بر تعامل بیشتر شعب با معاونین تخصصی مرتبط، با هدف رفع موانع احتمالی تأکید شد.