به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه آسماری، حامد دهبد با بیان این که ارزیابی های رسمی نشان می دهد حق بیمه تولیدی این شرکت در سال گذشته از رقم ۷٫۲ هزار میلیارد ریال عبور کرده است، خاطرنشان کرد: این رشد با استقرار ساز و کارهای لازم، اعمال سیاستهای مناسب و بهرهگیری از نیروهای مجرب و کارآزموده صنعت بیمه در کنار نیروهای تحصیلکرده و جوان در جهت توسعه محصولات و خدمات رخ داده است.
وی پرداخت بیش از ۳٫۸ هزار میلیارد ریال خسارت توسط این شرکت در سال گذشته را عاملی برای جلب هر چه بیشتر اعتماد مشتریان خواند و گفت: در حالی که کشور در سال ۱۴۰۱ کشور شاهد افزایش چشمگیر هزینه های بهداشت و درمان بود، ولی شرکت بیمه آسماری توانسته با پرداخت بیش از ۳٫۵ هزار میلیارد ریال خسارت درمان، نه تنها نقش عملی در کاهش هزینه های مردم داشته باشد، بلکه با انتخاب و مدیریت صحیح ریسک های بیمه ای و انضباط مالی در تأمین منافع سایر ذی نفعان شرکت نیز موفق بود.
معاون مالی و اداری شرکت بیمه آسماری تعیین سیاست های صحیح، اتخاذ تدابیر لازم و به هنگام، کیفیت مطلوب خدمات، تنوع محصولات، ارائه مناسب خدمات و شبکه فروش حرفه ای در سطح کشور را از جمله عوامل موثر بر موفقیت شرکت دانست و اظهار کرد: اعتماد و پشتیبانی سهامداران، بزرگترین سرمایه این شرکت در نیل به اهداف مورد نظر بوده و با توسعه پایدار و رشد کمی و کیفی خدمات این شرکت، رضایت مشتریان نیز بیش از پیش جلب خواهد شد.