• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

بانک سامان، پیشگام در حمایت از صنعت تجهیزات پزشکی شرکت در طرح عرضه خودروی برقی با حساب وکالتی بانک آینده امکان وکالتی کردن حساب‌های بانک دی برای ثبت‌نام در «طرح عرضه خودروهای برقی» مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی روز «ارتباطات و روابط عمومی» را تبریک گفت همزمان با دومین سفر استانی دولت به استان مازندران صورت گرفت؛ تقدیر رئیس جمهور از دست اندرکاران و مسئولان برای احیای شرکت چوب و کاغذ مازندران تبریک حضوری مدیرعامل بانک مسکن به کارشناسان و مدیران اداره کل روابط عمومی پیام تبریک مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی وارد مرحله جدیدی از زیست بانک سپه شده ایم/ کسب رتبه برتر در رشد منابع روابط عمومی باید از همه ابزارهای ارتباطی برای تحقق ماموریت های سازمان استفاده کند سید باقر فتاحی: سال ۱۴۰۲ سال طلایی فعالیت بانک توسعه تعاون بوده است / بانک توسعه تعاون ۴۵۰۰ میلیارد ریال سود شناسایی کرد تعاون مردمی و اسلامی ترین الگوی اقتصادی در کشور است

2

کسب رتبه یک خدمات پس از فروش توسط سایپایدک

  • کد خبر : 73569
  • 25 تیر 1402 - 14:55
کسب رتبه یک خدمات پس از فروش توسط سایپایدک

شرکت سایپایدک در ارزیابی وزارت صمت توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران موفق شد برای نخستین بار حائز رتبه یک شرکت های عرضه کننده خودروهای سبک در حوزه محصولات تولیدی شرکت پارس خودرو شود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از سایپانیوز، سعید علی زاده مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا با اعلام این خبر گفت: کسب رتبه یک خدمات پس از فروش توسط سایپایدک حاصل استقرار تفکری جدید در عرصه ارائه خدمات به محصولات گروه خودروسازی سایپا با تکیه بر توان شبکه نمایندگی ها و کارکنان متعهد شرکت سایپایدک بوده است.

علی زاده افزود: سالیانه شرکت های خدمات پس از فروش توسط وزارت صمت مورد ارزیابی قرار گرفته و شرکت سایپایدک مفتخر است در ارزیابی انجام شده موفق به کسب سه ستاره کیفی شود و رتبه یک را در محصولات شرکت پارس خودرو کسب کند.

او تصریح کرد: بیش از ۲۴۰ پروژه بهبود کیفیت در گروه خودروسازی سایپا تعریف و با حمایت های مهندس تیموری، مدیرعامل محترم گروه سایپا، باز مهندسی فرآیندهای ارائه خدمات پس از فروش با رویکرد ایده محور و تفکر دانش بنیان انجام شد و با تعریف اقداماتی همچون افزایش تامین قطعات یدکی، کاهش زمان ارسال قطعات و ارتقاء کیفیت ارائه خدمات، زمینه لازم به منظور کاهش مراجعات به نمایندگی در دوره گارانتی و افزایش رضایت مشتریان فراهم شد.

علی زاده خاطرنشان کرد: ماموریت سایپایدک با کسب رتبه یک به پایان نرسیده و مسئولیت سازمان جهت ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مردم بیش از پیش شده است.

مدیرعامل سایپایدک با تبریک این موفقیت بزرگ به شبکه نمایندگی های سایپا و کارکنان پرتلاش سایپایدک عنوان کرد: مسیر توسعه و بهبود همواره از اولویت های گروه سایپا بوده و با هدف جلب رضایت مشتریان، افتخارات و برگ های زرین دیگری در ادامه راه خدمت رقم خواهد خورد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=73569

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.